آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی در ۸۰۰ نقطه پایتخت
کد خبر: 4128151
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی در ۸۰۰ نقطه پایتخت

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آماده‌باش سازمان آتش نشانی شهرداری تهران برای تأمین امنیت چهارشنبه سوری در 800 نقطه شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سی و ششمین جلسه شورا با بیان اینکه سازمان زیباسازی و ستاد گردشگری و شبکه پنج سیما کار خوبی در  آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان در شهر تهران انجام دادند، اظهار کرد: اماکن گردشگری مهم تهران در بیلبوردها به نمایش گذاشته شده و کدهایی در این بیلبوردها لحاظ شده که مردم اطلاعات این اماکن را دریافت کنند و به اعتقاد من این کارهای تعاملی در حکمرانی مردم محور بسیار مهم است.

نادعلی ادامه داد: اقدامات لازم برای عید نوروز انجام شده و نباید اجازه دهیم که امشب با جان باختن هموطنان، کام مردم تلخ شود؛ سازمان آتش نشانی در ۸۰۰ نقطه ۳ هزار و ۵۰۰ آتش نشان را به کار گرفته تا امشب را با ایمنی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه در چند روز منتهی به ایام نوروز باید دائما از میادین و بازارهای تره بار بازدید شود، اظهار کرد: باید با جهاد کشاورزی و بارفروشان به طور مداوم هماهنگی صورت بگیرد تا محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه شود.

انتهای پیام
captcha