دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4128107
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
بهار ۱۴۰۳

دومین کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان برگزار می‌شود

استاندار سمنان با بیان اینکه در بهار ۱۴۰۳ دومین کنگره بزرگداشت 3 هزار شهید استان برگزار می‌شود، گفت: ۲۳ کمیته به همین منظور ایجاد شده است.

ارسالی// دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید در سمنان برگزار خواهد شد

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 22 اسفند، در بازدید از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در بهار ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این راستا ۲۷ کمیته تشکیل و برنامه‌های عملیاتی و پیشنهادات ارائه شده است.

به گفته وی ساماندهی گلزار شهدا به عنوان مراکز فرهنگی و قطب دینی در هر شهر و روستا به انجام رسیده که سرکشی از خانواده معظم شهدا در استان نهادینه شده است.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در انتصابات استانی تلاش شد مسئولیت‌ها با اولویت فرزندان شهدا واگذار شود متذکر شد: امروز در شاخص ایثارگری، استان ستارگان درخشانی مانند شهید شاطری و شهدای مدافع حرم را به دنیا معرفی کرده که موجب مباهات و افتخار در این استان است.

هاشمی با اشاره به اینکه هر روز، روز شهید است، افزود: همه وظیفه داریم تا در راستای تکریم خانواده معظم‌ شهدا و ایثارگران تلاش نمائیم.

این مقام عالی استان متذکر شد: استان سه هزار شهید را زمانی داد که جمعیت آن ۴۵۰ هزار هم نبود و این نشان از نقش‌آفرینی مردم این استان در دوران دفاع مقدس دارد.

انتهای پیام
captcha