آمادگی 420 مرکز نیکوکاری البرز برای دریافت کمک‌های مردمی
کد خبر: 4128092
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

آمادگی 420 مرکز نیکوکاری البرز برای دریافت کمک‌های مردمی

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: ۴۲۰ مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان در راستای طرح‌های کمک مؤمنانه روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان هستند.

اکرام ایتام البرزی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، امید نجفی‌فرد، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اظهار کرد: ۴۲۰ مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان در راستای طرح‌های کمک مؤمنانه روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان هستند.

وی با بیان اینکه پنج طرح برای جمع‌آوری این نوع کمک‌ها در استان البرز پیش‌بینی شده است، افزود: در طرح نخست کمک‌های مردمی در مساجد و ادارات برای نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در طرح دوم مردم از طریق کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و با تلفن همراه می‌توانند به‌صورت الکترونیکی به نیازمندان کمک کنند.

نجفی‌فرد یادآور شد: در اجرای طرح اکرام ایتام که در بخش سوم دریافت کمک‌های مردمی جای می‌گیرد حامیان جدیدی برای شش هزار و ۲۰۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست با هدف حمایت‌های مالی و معنوی پیش‌بینی شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: طرح چهارم جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه از طریق سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ است که در آن پس از گرفتن پیش‌شماره البرز ۰۲۶ گزینه‌های کمک‌های مردمی اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: در نیمه ماه مبارک رمضان نیز با توجه به ولادت کریم اهل‌ بیت امام حسن مجتبی(ع) برنامه‌های افطاری با هماهنگی مساجد و حسینیه‌ها در محلات کم‌برخوردار برای ایتام و نیازمندان خواهیم داشت.

این مسئول گفت: در طرح پنجم با ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده و همچنین در کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* گزینه‌ای برای این مهم نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha