اجرای طرح «سلام شهید» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4128042
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
به‌مناسبت روز شهید

اجرای طرح «سلام شهید» در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری گفت: بر طبق برنامه‌ریزی به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا در سطح استان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا در قالب «طرح سلام شهید» انجام شد.

دیدار با خانواده شهدا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ايثارگران چهارمحال‌وبختیاری، روز گذشته، ۲۲ اسفندماه به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهرستان شهرکرد دیدار با خانواده شهید مهرداد نیک‌پور در شهرکرد و خانواده شهید مجید بیاتی در اشکفتک انجام شد.

اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها گفت: بر طبق برنامه‌ریزی به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا در سطح استان دیدار با خانواده‌های معزز شهدا در قالب «طرح سلام شهید» انجام شد.

محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این دیدارها با گرامیداشت روز شهدا، گفت: اقرار می‌کنیم که عزت، اقتدار، آرامش و امنیت ایران اسلامی را مدیون شهدا ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

حسین‌میرزایی افزود: اگر نبودند شهدا و ایثارگران و شهدای مدافع حرم امروز میدان نبرد ما با داعش در میدان آزادی و یا میدان انقلاب شهرکرد بود لذا به شکرانه نعمت امنیت قدرشناس شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستیم.

حسین‌میرزایی ادامه داد: اگر چه امروز به بهانه روز بزرگداشت شهدا به زیارت شما خانواده معزز آمدیم ولی تمام روزهای سال باید روز شهید و شهادت باشد و به فرهنگ شهید و شهادت توجه شده و با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه وظیفه ماست که خدمت خانواده‌های معظم شهدا برسیم، گفت: نوکری این عزیزان خصوصاً والدین معزز شهدا مایه افتخار است.

انتهای پیام
captcha