گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و مبلغان میاندورود برگزار شد
کد خبر: 4128011
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و مبلغان میاندورود برگزار شد

گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و مبلغان شهرستان میاندورود با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با محوریت ماه مبارک رمضان در مسجد امام سجاد(ع) شهر طبقده برگزار شد.

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورد، گردهمایی مسئولان هیئت‌های مذهبی و مبلغان شهرستان میاندورود، 22 اسفند با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با محوریت ماه مبارک رمضان در مسجد امام سجاد(ع) شهر طبقده برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، در این گردهمایی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جنگ ترکیبی فرهنگی، اقتصادی و … به دنبال تضعیف اراده ملت ایران بود.

وی افزود: با توجه به گفتمان مقاومت ملت بزرگ ایران، دشمن در این جنگ همه جانبه با شکست مواجه شده است.

حجت‌الاسلام ابوذر کاظمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود در ادامه این نشست به فعالیت‌های یک ساله  اداره تبلیغات اسلامی میاندورد، در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، تبینی و تربیتی پرداخت و گفت: تلاش کردیم تا منویات رهبر معظم انقلاب را در تمامی حوزه‌ها  به­‌ویژه در بخش جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی و حل بسیاری از شبهات و معضلات و رفع آسیب‌های اجتماعی عملی شود.

در ادامه این گردهمایی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی و برخی از مسئولان هیئت‌های شاخص و محوری از دارابکلا و طبقده و سورک به ارائه نظرات و مطالب خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha