اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4127923
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۰ بقعه کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۳۰ بقعه متبرکه استان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران خبر داد.

حجت‌الاسلام  عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 22 اسفندماه در نشست خبری، با بیان اینکه طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در بقاع متبرکه استان ادامه دارد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از طرح‌های فاخر سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کشور است که با نگاه همه جانبه پاسخگوی زائران در راستای خدمت‌رسانی رفاهی و فرهنگی است.

وی از اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۳۰ بقعه متبرکه استان در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران خبر داد و افزود: در طرح آرامش بهاری حدود ۲۵ مبلغ اعزامی از قم و بومی استان در بقاع متبرکه شاخص استان در غرفه‌های متعدد فرهنگی پاسخگوی زائران  خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: در سطح یک امامزاده بی‌بی‌حکیمه (س) گچساران، امامزاده سید محمود قلعه رئیسی و امامزاده مختار شهر یاسوج، ۱۰ بقعه متبرکه سطح دو و ۱۷ بقعه متبرکه در سطح سه میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی بیان کرد: استفاده از ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات فرهنگی به مردم و مسافران نوروزی از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در نوروز ۱۴۰۲ است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خویش با بیان اینکه 1400 موقوفه منفعتی و انتفاعی در استان داریم که از این تعداد ۵۹ موقوفه منفعتی هستند، اضافه کرد: دو موقوفه مهم و منفعتی استان موقوفه ریحانه گچساران که جهت اسکان دختران بی سرپرست و بدسرپرست و موقوفه طاهری که در جهت نیت واقف استفاده و هزینه می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تلاش داریم که با احیا برخی موقوفه‌های منفعتی استان از جمله این موقوفات ۱۲ هکتاری دهدشت که از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری است، آمار موقوفات منفعتی استان چند برابر شود.

انتهای پیام
captcha