ویژه برنامه «الحّی» با موضوع مهدویت به ۵ زبان اجرا شد
کد خبر: 4127763
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
با حضور طلاب ایرانی و غیرایرانی؛

ویژه برنامه «الحّی» با موضوع مهدویت به ۵ زبان اجرا شد

با همکاری معاونت فرهنگی مسجدمقدس جمکران و مرکز رسانه و فضای مجازی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، ویژه برنامه تلوزیونی «الحّی» با موضوع معارف مهدوی در ایام جشن‌های نیمه شعبان، به ۵ زبان برنامه زنده اجرا کرد.

ویژه برنامه مناسبتی«الحّی» با موضوع مهدویت به ۵ زبان پخش شد

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، برای دومین سال، مجموعه برنامه«الحّی»، شامل برنامه‌های زنده معارفی و تبلیغی به پنج زبان در بستر فضای مجازی برای مخاطبان غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران تولید و اجرا شد.

در این برنامه‌ها کارشناسان بومی کشور‌های مختلف و حوزویان ایرانی مسلط به زبان‌های پرتغالی، اسپانیولی، انگلیسی، فرانسوی و عربی، در فضای ویژه ایام میلاد امام زمان(عج) به ویژه شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران به تبیین معارف مهدویت پرداختند.

جذابیت‌های منحصربه فرد شب نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران، قلب تپنده جشن‌های باشکوه میلاد امام زمان(عج) در ایران برای بسیاری از مردم جهان ناشناخته است و این برنامه‌ها بهانه‌ای برای انتقال حال و هوای این جشن‌ها و مراسم به طیف‌های مختلف مخاطبان جهانی است.

ویژه برنامه تلویزیونی «الحّی» برای دومین سال، به همت مرکز رسانه و فضای مجازی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و بخش بین‌الملل معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با حضور خادمین افتخاری و نیرو‌های جهادی در بستر فضای مجازی پخش شد.

انتهای پیام
captcha