مهرواره «محله همدل» در آزادشهر افتتاح شد
کد خبر: 4127651
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

مهرواره «محله همدل» در آزادشهر افتتاح شد

افتتاح مهرواره «محل همدل» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از کارشناسان قرآنی امروز، 21 اسفندماه در آزادشهر برگزار شد.

حجت الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر در مهرواره محله همدلبه گزارش ایکنا از گلستان، افتتاحیه مهرواره «محل همدل» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر، جانشین فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از کارشناسان قرآنی امروز، 21 اسفندماه به صورت ویدئوکنفرانس در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین طالبی، در این مراسم به وجه تمایز مهرواره بانور با مهرواره محل‌همدل اشاره کرد وگفت: در مهرواره بانور مختص بانوان شریک‌الامام در حل مسائل بود که بخشی از سازمان و اعضای مربوطه در آن سهم داشتند اما در مهرواره محله همدل هر قسمت از اعضای مجموعه به صورت مستقیم در آن دخیل بوده و حوزه قرآنی و فرهنگی باهم عملیات مشترک را برگزار می‌کنند.  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر به برنامه‌های فرهنگی این شهرستان اشاره کرد وگفت: اقدامات و برنامه‌هایی را در حوزه فرهنگی بوم استان و راهبری آن در نظرگرفته شده و بناداریم تمام شهرستان در قامت محله محوری کار کنند لذا در طی یک سال گذشته با حوزه مردمی و دستگاه‌های دولتی و محلات نیز همکاری شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: گلستان استانی تلفیقی بوده که ۴۰ درصد از مردم این استان را اهل‌سنت و ۶۰ درصد آن از اقوام مختلف ایرانی هستند که از این جهت ظرفیت‌های زیادی برای ما ایجاد شده که بتوانیم مسائل و مشکلات استان در قامت محلات راهبری کرده و برای حل آن از مدل امامت استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام طالبی در پایان گفت: تلاش بر این است با احصاء نظام مسائل و مشکلات و حل آن‌ها محلات را به سمت شبکه امامت سوق دهیم و با توانمندسازی این بخش ظرفیت‌های ممکن را پای کار آوریم تا با همدلی با تمرکز بر محلات، محلات نمونه را الگو قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha