دبیران کارگروه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شدند
کد خبر: 4126427
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
رشید جعفرپور خبر داد:

دبیران کارگروه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منصوب شدند

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از تشکیل پانزده کارگروه برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها خبرداد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رشید جعفرپور، قائم مقام و مشاور معاونت فرهنگی گفت: معاون فرهنگی و اجتماعی بر اساس جلسات متعدد کارشناسی، مشورتی و تخصصی با معاونان، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها، برخی از مهمترین نظام مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها را اخذ و با توجه به ظرفیت معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها احکام دبیران کارگروه‌ها را صادر کرد.

وی با بیان اینکه این کارگروه‌ها می‌توانند از ظرفیت معاونان، مدیران و کارشناسان و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی استفاده کنند، افزود: نحوه تعیین اعضای این کارگروه‌ها با مشورت مدیران و کارشناسان ستاد معاونت فرهنگی وزارت علوم و همکاری اساتید و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

قائم مقام و مشاور معاونت فرهنگی با اشاره به ظرفیت بالای تخصصی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها وجود دارد، بیان کرد: امید داریم که این پانزده کارگروه بتوانند راهبردها و راهکارهای مناسبی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها ارائه کنند.

جعفرپور افزود: رویکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم استفاده از ظرفیت‌های متعدد علمی، پژوهشی و مشورتی اساتید و صاحب‌نظران فرهنگی و اجتماعی است.

وی عنوان کرد: کارگروه‌های مصوب معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از موارد زیر تشکیل شده است؛

کارگروه تشکل‌های اسلامی دانشجویان
کارگروه خانواده و دانشگاه
کارگروه رسانه و فضای مجازی
کارگروه مدیریت اعتراض‌های دانشجویی
کارگروه اردو‌های فرهنگی و اجتماعی
کارگروه مسئولیت اجتماعی
کارگروه همبستگی اجتماعی و هویت ملی
کارگروه رتبه بندی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها
کارگروه ساختار معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها
کارگروه کانون‌های فرهنگی و هنری
کارگروه عفاف و حجاب
کارگروه کرسی‌های آزاداندیشی
کارگروه اخلاق دانشگاهیان
کارگروه سبک زندگی دانشجویی اسلامی – ایرانی 
کارگروه انجمن‌های علمی 

انتهای پیام
captcha