کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران کرمان به عتبات تشکیل شد
کد خبر: 4126422
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران کرمان به عتبات تشکیل شد

کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان به عتبات عالیات تشکیل و تفاهمنامه‌ای برای تسهیل این امر بین سازمان‌های مربوطه منعقد شد.

کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران کرمان به عتبات

به گزارش ایکنا از کرمان، کارگروه اجرایی اعزام خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمان به عتبات عالیات امروز، ۱۵ اسفندماه با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان، مدیرکل حج و زیارت استان، مدیر عامل شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و رئیس بانک دی استان در کرمان برگزار شد.

سعید ایرانمنش، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این جلسه بیان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران در زمان دوران دفاع مقدس از میهن اسلامی ایران دفاع کردند تا این مرز و بوم به دست دشمن نرسد و امروز ما وظیفه داریم در قبال این عزیزان بهترین خدمات را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه با اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به عتبات می‌توان ارتباط بین دو کشور ایران و عراق را بیشتر کرد و این امر سبب وحدت دو ملت اسلامی می‌شود، افزود: زیارت امام حسین(ع) مورد استقبال تمام جهانیان است و پیاده‌رویی زائرین اربعین شاهد تقویت روحیه زائران هستیم.

سرپرست بنیاد استان کرمان با اشاره به اهمیت سفر خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات تصریح کرد: در راستای اجرای دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به عتبات، تفاهم نامه‌ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر، شرکت مسافرتی هوایی جهانگردی شاهدان کوثر و همکاری اداره حج و زیارت استان کرمان و بانک دی کرمان به امضا رسید تا ایثارگران بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی اظهار کرد: خانواده‌ شهدا و ایثارگران که تمایل به سفر به عتبات عالیات دارند ابتدا باید پیش ثبت نام را در سامانه شاهدان کوثر انجام دهند و برای ثبت نام با سازمان حج و زیارت رایزنی و هماهنگی لازم انجام شده است.

ایرانمنش با بیان اینکه تمام اعزام‌ها در چهار چوب سازمان حج و زیارت انجام می‌شود و فرایند اقدام افراد در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد بود، گفت: انجام اکثر فرآیند ثبت نام به عهده آژانس است و بنیاد نقش نظارتی را در این زمینه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha