جنگ روانی دشمن برای نسبت‌دادن مسمومیت‌ها به نگاه اسلام و نظام به بانوان + صوت
کد خبر: 4126413
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
حجت‌الاسلام ابراهیمی مطرح کرد:

جنگ روانی دشمن برای نسبت‌دادن مسمومیت‌ها به نگاه اسلام و نظام به بانوان + صوت

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جنگ روانی رسانه‌های معاند برای نسبت دادن جنایت مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به نگاه اسلام و نظام جمهوری اسلامی به بانوان گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع حقوق بانوان بوده و میزان جمعیت تحصیل‌کرده و نخبه زنان در طول دوران پس از انقلاب گواهی بر سیاست‌های نظام در این خصوص است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با ایکنا، در خصوص جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان در موضوع مسمومیت‌های سریالی دختران دا‌نش‌آموز در کشور گفت: آنچه در اتفاقات اخیر مشهود است وجود یک حرکت زنجیره‌ای از سوی دشمن در ادامه اغتشاشات است که با یک روش مرموز انجام می‌شود و حتی می‌تواند مؤثرتر از اغتشاشات باشد.

وی درباره دلایل مؤثرتر بودن این اتفاق نسبت به اغتشاشات گفت: در این قضیه پای مسائل عاطفی و خانوادگی در میان است و خانواده‌ها و جامعه نسبت به سلامتی و امنیت روانی دختران خود احساس نگرانی می‌کنند و ناامنی روحی و روانی گسترش پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد این توطئه و شیطنت به خاطر شکست اغتشاشات و بی‌نتیجه بودن جنگ ترکیبی و کشته‌سازی‌ها از سوی دشمن است و هر گروه و جریانی که دست به این اقدامات می‌زند، منشأ آن به همان اغتشاشات برمی‌گردد.

انتظار از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه انتظار از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برخورد قاطع و سریع با عوامل و مسببان این اتفاقات است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره مدافع حقوق بانوان بوده و میزان جمعیت تحصیل‌کرده و نخبه زنان در طول دوران پس از انقلاب گواهی بر سیاست‌های نظام در این خصوص است و نمی‌توان این اتفاقات را به نگاه نظام اسلامی و دین اسلام به زنان ارتباط داد.


بیشتر بخوانید:


عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: قطعا خداوند بزرگ اجازه نخواهد داد که این توطئه‌ها علیه یک حرکت اسلامی و خدایی مؤثر واقع شود و لذا مسئولان باید تمام تلاش خود را بر روی شناسایی و دستگیری عاملان این حوادث بگذارند تا آرامش و امنیت به جامعه برگردد.

وی ابراز کرد: از اینگونه توطئه‌ها قبل از این داشته‌ایم و اگر این توطئه را خنثی نکنیم دشمنان در آینده توطئه‌های دیگری را نیز در دستور کار قرار خواهند داد. نباید فراموش کرد که خداوند در قرآن وعده داده که مؤمنان را یاری می‌کند و قطعا با اخلاص و روحیه جهادی جریان‌های انقلابی در انجام کارها از سوی خداوند یاری خواهیم شد و این جریان مشکوک و شیطانی هم خنثی خواهد شد.

ضرورت ورود به‌هنگام و پیشگیرانه

حجت‌الاسلام ابراهیمی درباره تأثیر ورود به موقع مسئولان به این نوع حوادث در جلوگیری از شایعه‌سازی رسانه‌های معاند گفت: طبیعت دشمن این است که دست از دشمنی خود برندارد و اگر ما به‌موقع و بهنگام به صحنه وارد شویم توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند به نتیجه مد نظر برسد و لازم است از هم ‌اکنون پیش‌بینی‌های لازم نسبت به توطئه‌های بعدی دشمن از جمله ایجاد تقابل میان عید نوروز و ماه رمضان به منزله دو مناسبت ملی و مذهبی برای ایجاد دوقطبی در جامعه از سوی مسئولان صورت گیرد.

وی تأکید کرد:‌ در این راستا باید بر روی آگاه‌سازی مردم نسبت به نقشه‌های دشمن فعالیت‌ها و اقدامات ویژه انجام شود تا سطح آمادگی نسبت به سناریوهای پیچیده دشمن بالا برود و لازمه این امر، آمادگی و برنامه‌ریزی مسئولان است.

مقاومت و وحدت ملی در مقابل دشمن 

حجت‌الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: رسانه‌های انقلابی و معتقد به نظام در این زمینه وظیفه بسیار سنگینی دارند و امروز یکی از محورهای مهم جهاد تبیین همین آگاه‌سازی و آماده کردن افکار عمومی و مسئولان نسبت به طرح‌ها و نقشه‌های دشمن در آینده است.

عضو جامعه روحانیت یادآور شد: در عین حال دشمن بیش از آنکه ما فکر می‌کنیم از انقلاب اسلامی وحشت دارد و روزگار غربی‌ها با وجود مقابله با ما بدتر از هر دوره تاریخی است و لذا مقاومت و وحدت ملی دو عامل مؤثر و اساسی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: هر زمان از انقلاب فاصله گرفتیم و در پی صداهای دیگران رفتیم شکست خوردیم پس باید با یک صدای واحد و پشت سر رهبری و ولایت حرکت کنیم و بدانیم دشمن به این سادگی از انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارد چون این انقلاب به تعبیر خود غربی‌ها و صهیونیست‌ها یک زلزله در منطقه و جهان ایجاد کرده که یک نمونه کوچک آن استقبال ویژه و گسترده از سرود «سلام فرمانده» در اقصی نقاط جهان از جمله در خود اروپا است و این نفوذ و حضور فرهنگی و معنوی انقلاب همان نکته اصلی است که باعث ترس و نگرانی آنها از انقلاب شده است.

کد

حجت‌الاسلام ابراهیمی در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی چون حرکتی شکل‌گرفته از آموزه‌های اسلام و قرآن است و اسلام هم برمبنای فطرت انسان است، هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی حرکت فطرت انسان به سوی اسلام را بگیرد و انقلاب اسلامی هم دقیقا این فطرت‌ها و دل‌ها را مخاطب قرار داده و پیام اسلام ناب و ضد استکباری را به گوش همه انسان‌ها رسانده و این حرکت با قدرت ادامه خواهد یافت و دشمن با این توطئه‌ها نمی‌تواند مانع از انتقال پیام الهی، انسانی و جهانی انقلاب اسلامی شود.

انتهای پیام
captcha