برگزاری نخستین جشنواره کشوری «آوای انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان
کد خبر: 4126078
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

برگزاری نخستین جشنواره کشوری «آوای انتظار» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان

نخستین جشنواره کشوری «آوای انتظار» از سوی اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش و دبیرخانه پایگاه انتظار و مهدویت برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره کشوری آوای انتظار ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیانبه گزارش ایکنا، نخستین جشنواره کشوری «آوای انتظار» از سوی اداره (قرارگاه مجازی)  قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و دبیرخانه پاییگاه انتظار و مهدویت در پیام‌رسان شاد ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار می‌شود.

این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و تربیت منتظران حقیقی میان عموم دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه و زمینه‌های تشویقی میان دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه با ارتقای سطح هنری و موسیقیایی و بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی‌ها در فعالیت‌ها و برنامه‌های مهدوی کانال و پخش زنده تصویری و رادیو انتظار کانال، برپا می‌شود.

دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم و فرهنگیان برای ثبت‌نام و ارسال آثار تا فردا، 15 اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به صورت متمرکز به دبیرخانه کشوری پایگاه انتظار و مهدویت در اپلیکیشن آموزشی «شاد» به نشانی mahdiyavar_53 ویژه فرهنگیان و mahdiyavar_40 ویژه دانش‌آموزان ارسال کنند یا از طریق لینک https://www.digisurvey.net/u/mahdiyavar/4bl3y اقدام به ثبت‌نام و ارسال آثار کنند.

شرکت‌کنندگان جشنواره آوای انتظار می‌توانند آثار خود را در یکی از دو بخش «تولید آهنگ مهدوی با کلام»، مختص دانش‌آموزان پسر و فرهنگیان مرد و «تولید آهنگ مهدوی بی‌کلام» مختص به دانش‌آموزان دوره متوسطه و فرهنگیان در قالب کلیپ تصویری با حجم حداکثر 30 مگابایت ارسال کنند.

یادآور می‌شود، پایگاه انتظار و مهدویت در بستر شاد به نشانی entezarvamahdaviatmedu@ قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با آن در ارتباط باشند. 

انتهای پیام
captcha