۵۱ ویژه‌برنامه میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4125746
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

۵۱ ویژه‌برنامه میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری ۵۱ ویژه‌برنامه‌های میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در شهرستان‌های استان خبر داد.

میلاد حضرت علی اکبر

مظفر آئینی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: یازدهم شعبان ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان نامگذاری شده است که در این راستا هیئات مذهبی استان کردستان برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح استان برگزار می‌کنند.

وی از برگزاری 51 ویژه برنامه‌های میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در شهرستان‌های استان کردستان خبر داد و افزود: 36 هیئت مذهبی استان کردستان اجرای این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را برعهده دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان بیان کرد: از این تعداد 11 هیئت در قروه، 9 هیئت در بیجار، 8 هیئت در سنندج، 6 هیت در کامیاران و دو هیئت در سقز ویژه برنامه‌های این ایام مبارک را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان یک برنامه شاخص در مساجد جامع و یا حسینه‌ها برگزار می‌شود، گفت: برنامه شاخص شهر سنندج در مهدیه و حسینیه این شهر امروز، 13 اسفند بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

آئینی ضمن دعوت از حضور تمام مردم متدین این شهرستان برای حضور در این مراسم معنوی افزود: در ایام هفته جوان به همت هیئات مذهبی استان کردستان هر روز برنامه شاخصی در یکی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در حاشیه این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جوانان فعال در حوزه‌های دینی و قرآنی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha