آموزش بیش از 1000 فعال کارآفرین در خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان
کد خبر: 4125116
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

آموزش بیش از 1000 فعال کارآفرین در خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان

سلسله وبینارهای بررسی چالش‌ها و راهکارهای کارآفرینی به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد و بیش از یک هزار معلم فعال در عرصه کارآفرینی در این وبینارها آموزش دیدند.

صادق امینی رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق امینی، رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان اظهار کرد: سلسله وبینارهایی برای بررسی چالش‌ها و راهکارهای کارآفرینی با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی آموزش‌ و پرورش استان به میزبانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

وی افزود: الزامات موفقیت در مسیر شغلی با تأکید بر ویژگی‌های شخصیتی، طراحی مثلث طلایی بوم کسب‌وکار و آینده‌پژوهی و اصول مطالعه امکان‌سنجی ایده‌های کسب‌وکار، سه محور این وبینارها را تشکیل می‌دادند.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان بیان کرد: وبینار اول با حضور زینب ایزدیان، پژوهشگر حوزه تعلیم‌وتربیت نوین برگزار و به بیان نقش برجسته ویژگی‌های فردی و شخصیتی در انتخاب شغل مناسب پرداخته شد.

وی ادامه داد: در وبینار دوم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قطبی، مدیرعامل خانه خلاقیت و نوآوری اشراق در خصوص طراحی مثلث طلایی کسب‌وکار توضیحاتی ارائه کرد و در وبینار سوم نیز داریوش ذوالفقاری‌راد، پژوهشگر حوزه برنامه‌ریزی و کسب‌وکار به تبیین مباحث امکان‌سنجی ایده‌های کسب‌وکار و شرایط و الزامات ایده‌هایی که به طراحی و اجرای موفق کسب‌وکار منتهی می‌شوند، پرداخت.

امینی با بیان اینکه بیش از یک هزار معلم فعال در عرصه کارآفرینی در این وبینارها آموزش دیدند، گفت: فایل صوتی این وبینارها به همراه پنج هزار آموزش دیگر در نرم‌افزار تلفن همراه مدرسه فناوری فانوس قرار گرفته است که عموم علاقه‌مندان می‌توانند این نرم‌افزار را از نشانی اینترنتی  Dte.bz/fanoos دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha