برگزاری نشست شورای ملی هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی
کد خبر: 4124899
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

برگزاری نشست شورای ملی هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی

هفتمین نشست شورای ملی هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی کشور طی روزهای ۹ و ۱۰ اسفندماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست شورای ملی هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی سراسر کشور به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 9 و 10 اسفندماه در قم برگزار خواهد شد. در این نشست علاوه بر اعضای شورای ملی، برخی فعالان فرهنگی کشور حضور خواهند داشت.

در این نشست که هفتمین نشست این شورا در سال جاری است، اعضای شورا حول فعالیت‌های سال جاری گفت‌وگو خواهند کرد.

همچنین، بررسی برنامه‌ها و عملیات‌ سال 1402 از قبیل عملیات در ماه رمضان با توجه به همزمانی آن با عید نوروز، معرفی و ارائه دومین دوره مهرواره هوای نو ویژه برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی نیز از دیگر برنامه‌های این نشست است.

شورای شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی شورایی ملی است که به‌منظور تصمیم‌گیری مشترک و سیاست‌گذاری‌های کلان، هماهنگی بین شبکه‌های هیئت و طراحی و انتخاب راهبرد برای هیئت‌ها و شبکه‌های مربوط به هیئت‌های مذهبی ایجاد شده است.

این شورا علاوه بر دبیران استانی از فعالان اصلی هیئت از قبیل مسئولان جامعه ایمانی مشعر، شورای هیئت‌هاب مذهبی کشور، کانون مداحان، هیئت رزمندگان اسلام، سازمان بسیج مداحان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، مجمع شاعران اهل بیت(ع)، مؤسسه قدیم‌الاحسان، نماینده هیئت‌های دانشجویی، بنیاد دعبل خزاعی و ریاست سازمان هیئت و تشکل‌های دینی تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha