پیام تقدیر امام جمعه و استاندار سمنان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 4121573
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

پیام تقدیر امام جمعه و استاندار سمنان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان با صدور بیانیه مشترکی از حضور چشمگیر مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

تجلیل نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار، امروز، 23 بهمن طی اطلاعیه مشترکی به تمجید از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستانهای هشتگانه این استان پرداختند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سمنان در این پیام متذکر شده‌اند: دهه مبارک فجر، جلوه‌گاه حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی آزاده و سرافراز است که در راه دفاع از ارزشها و آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای والامقام، مشتاقانه به خیابانها آمده و ندای آزادی‌خواهی و حق طلبی، سر دادند.

در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ پس از ۴۴ سال عمر پر برکت و افتخار آمیز انقلاب اسلامی ایران، بر خود می‌بالیم و مباهات می‌نماییم که انقلاب اسلامی ما قدرتمندتر از گذشته و درخشنده‌تر از همیشه، چراغ هدایت و عدالت‌خواهی ملتهای رنج کشیده جهان را روشن ساخته است.

بی‌شک حضور بی‌نظیر و سراسر شعور آحاد مختلف جامعه اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار سنگین مسئولیت را بر دوش مسئولان و دلسوزان نظام سنگین‌تر نموده و ما را در ارائه خدمت و رفع موانع و مشکلات، مصمم‌تر می‌نماید.

در این پیام آمده است اینجانبان از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در آیین راهپیمایی پر شکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر نموده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندیم و از خداوند متعال، عزت شما و سلامت رهبری عظیم‌الشأن امام خامنه‌ای رئیس‌جمهور و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب را خواستاریم.

انتهای پیام
captcha