دفتر پنجمین کاروان قرآنی انقلاب بسته شد + فیلم
کد خبر: 4121476
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

دفتر پنجمین کاروان قرآنی انقلاب بسته شد + فیلم

جلسه پایانی و اختتامیه پنجمین کاروان قرآنی انقلاب شب گذشته ۲۲ بهمن‌ماه در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) برگزار شد.

دفتر پنجمین کاروان قرآنی انقلاب بسته شدبه گزارش ایکنا، کاروان قرآنی انقلاب که پنجمین حرکت خود را از دوشنبه دهم بهمن طی مراسمی در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) آغاز کرده بود، شب گذشته ۲۲ بهمن‌ماه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس، جلسه پایانی و اختتامیه خود را برگزار کرد.

پنجمین کاروان قرآنی انقلاب به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه مبارک فجر به کوشش کمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر از شهر ری(آستان شیخ صدوق) حرکت خود را آغاز کرد و در مسیر خود در تهران، گیلان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی، محافل قرآنی را برپا کرد.


بیشتر بخوانید؛


حسن ختام برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب در جلسه قرآن قاری بین‌المللی و مؤذن حرم رضوی محمدجواد پناهی در مسجد موسی بن جعفر(ع) مشهد برگزار شد. در این محفل، قاریان بین‌المللی کشورمان به اجرای تلاوت‌های زیبایی پرداختند.

این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و سازمان تبلیغات اسلامی، شنبه شب از ساعت ۲٠:۳٠ با اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی ازجمله تلاوت قاریان مشهدی و نیز جشن پیروزی انقلاب اسلامی و حضور قاریان، حافظان و فعالان قرآنی برجسته کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام
captcha