دومین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4121467
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

دومین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» در سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری دومین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» با حضور شاعران هفت استان غرب کشور در سنندج خبر داد.

علی اصغر دریایی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شامگاه گذشته، ۲۲ بهمن در نشست هماهنگی همایش منطقه‌ای شعر «مرد میدان» یادواره شهید سرافراز سردار قاسم سلیمانی گفت: با حضور شاعر ممتاز کشوری ولی‌الله کلامی زنجانی و شاعران هفت استان کردستان، آذربایجان غربی، زنجان، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان دومین همایش شعر منطقه‌ای «مرد میدان» ۲۴ بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: استفاده از زبان هنری شعر برای توصیف رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی در شناخت و معرفی این شخصیت بزرگ ایرانی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

دریایی با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه اظهار کرد: استقبال مناسبی از سوی شاعران نسبت به دوره اول همایش صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله فرهنگ ایثار و شهادت خواستار همکاری هر چه بیشتر ادارات و نهادهای حاضر در جلسه در زمینه برگزاری برنامه شد.

انتهای پیام
captcha