انقلاب امام خمینی(ره) تداوم راه انبیاء است
کد خبر: 4120813
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

انقلاب امام خمینی(ره) تداوم راه انبیاء است

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جهاد تبیین رسالت همه انبیاء الهی و اولیاء الله بوده است، گفت: در امتداد همین رسالت بود که امام خمینی(ره) برخواستند و پیامشان به مردم رسید و امتی ساختند که مجاهد و انقلابی بود از این رو حرکت امام و انقلابشان تداوم راه انبیاء است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در همایش جهاد تبیین که به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) امروز ۱۹ بهمن‌ماه در سالن همایش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین نسبت به آنچه از خداوند برای هدایت بندگان از طریق پیامبران ارسال شده است رسالت همیشگی علما و اندیشمندان جامعه است.

وی ادامه داد: خداوند در آیه ۵ سوره ابراهیم فرمود که ما همراه حضرت موسی نشانه‌های خود را فرستادیم و به او فرمان دادیم که قومت را از تاریکی‌ها و اعتقادات باطل خارج، آنها را به سمت نور هدایت و روزهای الهی را به مردم یادآوری کن.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین رسالت همه انبیاء الهی و اولیاء الله بوده است، گفت: در امتداد همین رسالت بود که امام خمینی(ره) برخواستند و پیامشان به مردم رسید و امتی ساختند که مجاهد و انقلابی بود، از این رو حرکت امام و انقلابشان تداوم راه انبیاء است.

امام جمعه قم با بیان اینکه خداوند آینده راه امام خمینی(ره) که همان راه انبیاء است را ترسیم کرده است، گفت: خداوند در آیه ۵ سوره قصص می‌فرماید این مسلم است که ما اراده کرده ایم مستضعفان را ائمه زمین قرار دهیم و ما باید بدانیم که در کجای این راه قرار داریم و به چه کاری مشغول هستیم.

وی گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب روی آن تأکید دارند رسالت همه ما است و نباید بگذاریم که مشکلاتی که وجود دارد سد راه این آرمان الهی باشد بنابراین باید همراه با تلاش برای رفع مشکلات مردم برای نگاه و آرمان بلند الهی نیز تلاش کنیم.

سعیدی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مردم را از نگاه بلند دینی و نوید الهی و تحقق حکومت جهانی مهدی موعود باز دارد، گفت: ما باید باهوش باشیم که در این دام دشمن نیفتیم و با تبیین‌گری مردم را نسبت به این آرمان الهی آگاه کنیم.

انتهای پیام
captcha