دستاوردهای جهاددانشگاهی سبب افزایش اعتماد مردم می‌شود
کد خبر: 4119266
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
علی حسینی:

دستاوردهای جهاددانشگاهی سبب افزایش اعتماد مردم می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم گفت: سرعت عمل و چابکی جهاد دانشگاهی در حل مسائلی که به این نهاد سپرده می‌شود و یا دغدغه کشور است، باعث اعتماد مردم و مسئولین به فعالیت‌های جهاد شده است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم در مراسم آغاز دهه فجر که امروز ۱۳ بهمن‌ماه در هنرستان کار و دانش شهید ملک لو برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب و دستاوردهای این نهاد انقلابی، دستاوردهای انقلاب است، گفت: سرعت عمل و چابکی جهاد دانشگاهی در حل مسائلی که به این نهاد سپرده می‌شود و یا دغدغه کشور است، باعث اعتماد مردم و مسئولین به فعالیت‌های جهاد شده است.

وی ادامه داد: در بدو انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی نهاد جهاد دانشگاهی برای ارتباط بین دانشگاه و صنایع دفاعی قدم‌های بزرگی برداشت و در این مسیر، در طول جنگ تحمیلی و در ادامه حیات خود، جهادگران این نهاد با اهدای خون‌شان، زمین حاصلخیزی را آبیاری کردند که از آن خلاقیت، خودباوری، پشتکار و سماجت در رسیدن به اهداف رویید.

حسینی آینده مشاغل و مشاغل آینده را برای دانش آموزان امروز پر اهمیت ارزیابی کرد و افزود: آینده‌پژوهی در کسب‌وکار به توسعه‌دهندگان و صاحبان کسب‌وکارهای سنتی یا آنلاین کمک می‌کندتا متغیرهای محیطیِ مؤثر بر کسب‌وکارشان را بهتر و سریع‌تر بشناسند در شرایط بحرانی آسیب کمتری ببینند.

وی با اشاره به تخصص‌ها و مشاغلی که در حوزه بازاریابی دیجیتال شکل‌گرفته، گفت: مشاغل و رشته‌های بسیاری در حوزه بازاریابی شکل‌گرفته که می‌توان به تخصص‌های تدوین استراتژی دیجیتال، بازاریاب دیجیتال، هکر رشد، بازاریان ویروسی، بازاریاب تأثیرگذار، فروشنده دیجیتال، اتوماسیون فروش، دیتا ماینینگ، تحقیقات بازار و ... اشاره کرد.

وی گفت: کارشناس حوزه شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان آشنا با ابزارهای تبلیغات دیجیتال، انواع تبلیغات در ابزارهای دیجیتال، تجارت الکترونیک، کپی رایترها، بلاگرها، پادکسترها، اینفلوننسر، داستانسراها، کارشناس هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، CEM، CRM از دیگر مشاغلی است که می‌توان به آن اشاره کرد که در جهاد دانشگاهی به آن توجه ویژه‌ای شده است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم به برگه‌های معرفی دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی که در حال توزیع بین دانش آموزان بود اشاره و بیان کرد: دوره‌های متنوعی در جهاد دانشگاهی قم برگزار می‌شود که فهرست آن به همراه راه‌های ارتباطی با مراکز جهاد دانشگاهی در برگه‌هایتان مشاهده می‌کنید. که با تایید این برگه‌ها توسط مدیریت هنرستان، می‌توانید از 15% تخفیف در شهریه دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوید.

انتهای پیام
captcha