قرآن راه مبارزه و مقاومت را به انسان‌ها می‌آموزد
کد خبر: 4117560
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
امام‌ جمعه موقت شهرکرد:

قرآن راه مبارزه و مقاومت را به انسان‌ها می‌آموزد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی با اشاره به اهانت مستکبران به قرآن کریم گفت: این نخستین بار نیست کشورهایی که ادعای آزادی بیان دارند به مقدسات دین اسلام اهانت می‌کنند؛ دشمنان به‌خوبی می‌دانند قرآن با سلطه مقابله می‌کند و راه مبارزه و مقاومت را به انسان‌ها می‌آموزد.

سید محمد احمدی، امام جمعه موقت شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی، امام‌ جمعه موقت شهرکرد، امروز، هفتم بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: باید این موضوع که اهل بیت(ع) از سوی خداوند برای هدایت بشر انتخاب شده‌ و دارای علم الهی و خطاناپذیر هستند، به‌وسیله استدلال‌های ساده برای نسل جوان و نوجوان بیان شود، چراکه یکی از توطئه‌های اساسی دشمنان این است که حب اهل‌ بیت(ع) را از دل نسل جوان ما بیرون کند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از راه‌های رسیدن به سعادت تقوا و پرهیزگاری است، افزود: ماه رجب نیز فرصت نابی برای انسان به‌شمار می‌آید که بیش از همیشه به فکر ایجاد تغییر در خود باشد، بنابراین توصیه می‌شود تمامی افراد و به‌ویژه جوانان از این فرصت به خوبی بهره‌مند شوند.

امام‌ جمعه موقت شهرکرد با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر ادامه داد: این ایام به حقیقت ایام‌الله است و به همین علت بزرگداشت این ایام شکر الهی به‌شمار می‌آید و این شکر موجب وقوع یوم‌الله‌های بعدی خواهد شد. بنابراین، بزرگداشت دهه فجر و روز ۲۲ بهمن‌‌ماه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

احمدی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران احیاگر دین اسلام است، چراکه در شرایط پیش از انقلاب با دین اسلام به‌صورت جدی و علنی مقابله می‌شد، همچنین مسلمانان و مؤمنان توسط دشمنان تحقیر می‌شدند، اما انقلاب اسلامی به‌صورت کامل شرایط را تغییر داد و موجب بازگشت عزت به مسلمانان و شیعیان شد.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حادثه جهانی بود، اضافه کرد: در واقع این انقلاب عظیم جهان را تحت تأثیر خود قرار داد و تمامی معادلات نظام سلطه و مستکبران را به هم ریخت.

وی با اشاره به اهانت مستکبران به قرآن کریم تصریح کرد: این نخستین بار نیست کشورهایی که ادعای آزادی بیان دارند به مقدسات دین اسلام اهانت می‌کنند، چراکه دشمنان به‌خوبی می‌دانند قرآن با سلطه مقابله می‌کند همچنین راه مبارزه و مقاومت را به انسان‌ها می‌آموزد.

احمدی در پایان بیان کرد: چهارمحال‌وبختیاری یکی از استان‌های بسیار سردسیر کشور است و در روزهای متوالی سرمای شدید را پشت سر گذاشت که مسئولان باید در خصوص گاز و هزینه آن این موارد را مدنظر قرار دهند و به همین علت تقاضا داریم در خصوص قبوض سرسام‌آور گاز تجدیدنظری صورت بگیرد.

انتهای پیام
captcha