نشست «هم‌اندیشی تربیت تمدن‌ساز » در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4117158
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

نشست «هم‌اندیشی تربیت تمدن‌ساز » در گلستان برگزار شد

نشست «هم‌اندیشی تربیت تمدن ساز» با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئول سازمان مدرسه ولایت صدرای کشور روز گذشته، ۴ بهمن در سالن کانون فرهنگی طاها برگزار شد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان در نشست هم اندیشی تربیت تمدن ساز

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست «هم‌اندیشی تربیت تمدن‌ساز» با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئول سازمان مدرسه ولایت صدرای کشور روزگذشته، ۴ بهمن در سالن کانون فرهنگی طاها برگزار شد.

حجت‌الاسلام گرزین مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در این نشست با بیان اینکه تمام تمرکز دشمن در بحث تربیت و هویت است و برگ برنده انقلاب اسلامی در تربیت و هویت‌سازی است، گفت: انقلاب اسلامی هویت جدیدی به مردم بخشید و کار ریشه‌ای که در بحث تربیت انجام داد مانع نفوذ دشمنان شد به همین خاطر ما نیاز داریم که این مبانی را یک بازخوانی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه این نشست‌ها مجموعه‌های تربیت محور استان اعم از مدارس، موسسات، هیئات و هر مجموعه‌ای که تربیت برای او دغدغه است مهم و باارزش است، گفت: ما باید یک نشست ثابت و مستمر داشته و از افراد خبره و صاحب نظر در استان و خارج از استان در این حوزه استفاده کنیم که یک همگرایی وهم‌افزایی ایجاد شود تا افق‌ها مشترک و نگاه‌ها به هم نزدیک‌تر شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: باید برای تربیت، عزم ها جزم و برنامه‌ریزی‌های دقیق تر و مشورت‌های حرفه‌ای صورت گیرد زیرا این چنین برنامه‌ها از ضروریات گام دوم انقلاب است و باید کاری کنیم که مجموعه‌های ملی و مردمی که دغدغه تربیت دارند با هم همسو و همگام شده واز ایده و نظرات یکدیگر بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام گرزین گفت: بیش از 70 درصد نوجوانان تربیتی انقلاب محور در استان شناختی از هم ندارند و این یک خلا و کوتاهی آشکار است باید کاری کرد تا این افراد از اقدامات و اهداف یکدیگر اطلاع داشته باشند، لذا باید عزمی جدی داشته تا رویش‌های بیشتری در تربیت انقلابی جوانان داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام
captcha