بهره‌گیری از نیروهای کارآمد موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود
کد خبر: 4117113
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

بهره‌گیری از نیروهای کارآمد موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروهای کارآمد موجب امیدآفرینی می‌شود، گفت: اقدام و رفتار مسئولان باید به ایجاد و افزایش خوش‌بینی، رضایتمندی و بازگشت اعتماد مردم منجر شود.

بهره‌گیری از نیروهای کار آمد موجب امید آفرینی در جامعه می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، عصر روز گذشته، 4 بهمن در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود با بیان اینکه افزودن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی، سیاستی سخیف است اظهار کرد: مهمترین مولفه قدرت مردم علم و آگاهی است.

ریواده با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم گفتمان دولت انقلابی است، متذکر شد: بیان موفقیت‌های ملی، استانی و شهرستانی برای مردم امید آفرین است.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در ۱۶ ماهه تصدی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: رفع مشکلات مردم باید اولویت اول مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد که با برنامه‌ریزی و اقدام عملی این امر محقق می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ساختار ستاد بزرگداشت دهه فجر در همه جای استان و حتی روستاهای دور افتاده ایجاد شود، متذکر شد: دیدار چهره به چهره با مردم و پای صحبت آنها نشستن به همراه پیگیری امور برای حل مشکلات مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروهای کار آمد موجب امید آفرینی می‌شود، گفت: اقدام و رفتار مسئولان باید به ایجاد و افزایش خوش‌بینی و بازگشت اعتماد مردم منجر شود.

ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته در اختصاص اعتبارات تبصره ۱۸ نیز وضعیت خوبی را شاهد هستیم، افزود: برنامه‌ریزی و پیگیری چالش‌های جدی شهرستان در بخش آب آشامیدنی، کشاورزی، صنعت، جهش ملی مسکن و خشکسالی مهمترین دغدغه حوزه مدیریتی این شهرستان است.

حجت الاسلام رضی پارسا منش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با بیان اینکه رکن اصلی افزایش ازدواج و فرزندآوری تامین مسکن و سرپناه مناسب برای زوج‌های جوان است، گفت: با عمل به تکالیف نهادهای دولتی و غیر دولتی در قانون تسهیل ازدواج باید اراده‌ای برای تسریع این امر مهم وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه حجم بسیار بالای تردد گردشگران و زائران امام هشتم (ع) راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم خواهد بود، افزود: برنامه‌ریزی برای جذب بیشتر گردشگر در این شهرستان ضرورت دارد.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha