فراخوان ثبت‌نام استعدادهای قرآنی لرستان اعلام شد
کد خبر: 4116342
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

فراخوان ثبت‌نام استعدادهای قرآنی لرستان اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام استعدادهای قرآنی نوجوانان ویژه سنین ۹ تا ۱۳ سال در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، یکی از اولویت‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان را شناسایی استعدادهای قرآنی در بین نوجوانان و پرورش آنان برای نسل آینده دانست و اظهار کرد: در این راستا فراخوان ثبت‌نام استعدادهای قرآنی ویژه سنین ۹ تا ۱۳ سال اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان قاری و علاقه‌مند به قرآن تا ۱۵ بهمن‌ماه جاری فرصت دارند در این فراخوان ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

جعفرپور در خصوص شیوه اجرای این فراخوان و ثبت‌نام استعدادهای قرآنی نوجوانان استان لرستان گفت: علاقه‌مندان فایل صوتی قرائت خود از سوره مبارکه «حمد» را باید به یکی از سبک‌های تلاوت استاد عبدالباسط، محمد عبدالصمد، استاد محمد صدیق‌منشاوی، استاد شحات محمدانور و استاد مصطفی اسماعیل به شماره ۰۹۳۸۱۴۳۷۰۵۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha