کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی با موضوع «تربیت ذهن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4116158
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی با موضوع «تربیت ذهن» برگزار می‌شود

سلسله جلسات کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی با موضوع «تربیت ذهن» طی چهار جلسه برگزار می‌شود.

کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی با موضوع «تربیت ذهن»

علیرضا لطفی، مدیر مؤسسه شوق رضوان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: سلسله جلسات کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی با موضوع «تربیت ذهن» طی چهار جلسه در سینما بهاران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نخستین جلسه این کارگاه، پنجشنبه‌ها، ششم بهمن‌ماه از ساعت 8 تا 12 و دومین کارگاه در چهارم اسفندماه و دو کارگاه دیگر در 14 اردیبهشت‌ماه 1402 و 18 خردادماه 1402 تشکیل خواهد شد.

لطفی با معرفی مزایای آموزش‌های مهارت‌محور بیان کرد: متأسفانه با وجود منابع غنی معرفتی در فرهنگ اسلامی اما به طور جدی در زمینه آموزش‌های تکنیکی و کاربردی ضعیف هستیم و ترویج کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی می‌تواند تا حدود زیادی این عقب‌ماندگی را جبران کند.

این پژوهشگر دوره‌های مهارت‌های زندگی قرآنی افزود: فراگیری تکنیک‌های مقابله با خشم، افسردگی و اضطراب، پیشگیری و رفع هیجانات مخرب، افزایش قدرت تمرکز و کیفیت زندگی و ایجاد و اصلاح عادات از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است. این کارگاه طی عناوینی چون تربیت ذهن، مهرورزی، سازگاری، خویشتن‌داری، گفت‌وگو، منطق تربیتی، تطهیر قوه خیال و ... برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌تواند از طریق ایتا و روبیکا با شماره ۰۹۳۰۳۹۷۶۵۵۸ در ارتباط باشند یا با شماره 02166312820 تماس بگیرند.

این همایش در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/quraniclife_i و در پیام‌رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/quraniclife برگزار می‌شود.

همچنین در خبر دیگری از مؤسسه شوق رضوان آمده است؛ همایش «آشنایی با کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی» با سخنرانی علیرضا لطفی، معلم قرآن و پژوهشگر در زمینه دوره‌های «تربیت قرآنی»، پنجشنبه، 29 دی‌ماه با همکاری فرهنگسرای شهید قاسم سلیمانی در «سینما بهاران» برگزار شد.

انتهای پیام
captcha