پایان داوری بخش آقایان در مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4115082
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲

پایان داوری بخش آقایان در مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: داوری 114 متسابق از آقایان راه یافته به مرحله مقدماتی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، امروز 27 دی‌ماه پایان می‌یابد.

جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضویجعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: مرحله مقدماتی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به میزبانی مشهد به‌صورت غیرحضوری از 23 دی‌ماه آغاز شده و تا پایان امروز، 27 دی‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به داوری بخش بانوان از سوی ۱۲ نفر از داوران برجسته بانو، افزود: در این دوره از مسابقات 149 متسابق از 80 کشور حضور یافتند که از این تعداد 35 نفر از بانوان بودند و طی روزهای 23 و 24 دی‌ماه داوری فایل تصویری شرکت‌کنندگان با هماهنگی سفارت‌ها و رایزنی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، جامعةالمصطفی(ص) العالمیه و مؤسسات قرآنی ضبط و دریافت شده و مراحل نهایی تدوین آن توسط تدوینگران حرفه‌ای صداوسیمای کشور صورت گرفت.

حسینی ادامه داد: داوری مرحله مقدماتی سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در بخش آقایان در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل از 25 دی‌ماه در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت آغاز شد که شامگاه امروز، 27 دی‌ماه پایان می‌یابد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی بیان کرد: تعداد آقایان شرکت‌کننده در سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در مرحله مقدماتی، 114 نفر است که فایل تصویری این تعداد از شرکت‌کنندگان توسط 12 داور برجسته که چهار تن از آنان مشهدی هستند، داوری می‌شود.

انتهای پیام
captcha