تأمین سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور است
کد خبر: 4114836
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

تأمین سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه راهیان نور دانش‌آموزی با اولویت سلامت دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: در سال جاری ۳ هزار ۶۴۸ دانش‌آموز کرمانی در قالب اردوی راهیان‌نور به مناطق عملیاتی استان خوزستان اعزام می‌شوند.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست قرارگاه استانی اردوهای راهیان‌ نور با بیان اینکه اردوی راهیان نور ابتکار انقلاب اسلامی در حفظ و پاسداشت هویت ملی ارزش‌ها و میراث فرهنگی است، گفت: اردوی راهیان نور به مثابه یک فناوری نوین با استخراج گنجینه عظیم دفاع مقدس توانسته است به یکی از پرمخاطب‌ترین و اساسی‌ترین عرصه‌های تأثیرگذار بر فرهنگ عمومی کشور تبدیل شود.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور فرصتی ارزنده است تا دانش‌آموزان این کشور با تاریخ، ارزش‌ها، فرهنگ و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و مفاهیم والای جهاد در راه خدا ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه جهانی آشنا شوند.

رضایی اظهار کرد: راهیان نور دانش‌آموزی متناسب با وضعیت کنونی و زیست بوم جدید با رویکرد تربیتی به دو صورت حضوری و در بستر فضای مجازی با اولویت سلامت دانش‌آموزان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کرمان برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری سپاه ثارالله با آموزش و پرورش در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: از همه‌ ظرفیت‌های استان به ویژه بنگاه‌های اقتصادی و معادن استان در راستای کیفیت‌بخشی و حضور حداکثری دانش‌آموزان در این اردوها استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اعزام ۳ هزار و ۶۴۸ دانش‌آموز دختر و پسر استان به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی استان خوزستان گفت: ۲ هزار و ۲۸۰ دانش‌آموز دختر با ۶۰ دستگاه اتوبوس از هفتم تا سی‌ام بهمن‌ماه سال جاری از جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به اردوهای راهیان‌نور خوزستان اعزام می‌شوند.

وی افزود: یک‌هزار و ۳۶۸ دانش‌آموز پسر استان نیز از یکم تا پانزدهم اسفندماه سال جاری با ۳۶ دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور خوزستان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha