حضور 7 داور مشهدی در بین 24 داور مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4113967
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

حضور 7 داور مشهدی در بین 24 داور مسابقات بین‌المللی قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از حضور هفت داورمشهدی در بین 24 داور سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مرحله مقدماتی خبر داد .

جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویجعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته نمایندگان استان رتبه‌های خوبی کسب نکرده‌اند و نماینده ایران در این دوره از مسابقات رتبه برتر کشوری سال گذشته است، لذا در مسابقات بین‌المللی از خراسان رضوی نماینده نداریم.

وی  درباره زمان‌بندی برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران گفت: برنامه داوری  بانوان متسابق در مرحله مقدماتی این مسابقات از ۲۳ تا ۲۴ دی‌ماه و طی دو یا سه بازه زمانی انجام می‌شود.

 رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد:  داوری در بخش آقایان ۲۵ تا ۲۷ دی‌ماه سال جاری در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی آفتاب ولایت صورت می‌گیرد که داوری توسط ۲۴ داور به تفکیک با حضور ۱۲ داور در بخش بانوان و ۱۲ داور در بخش آقایان اجرایی می‌شود.

وی درباره حضور داوران مشهدی در این دوره از مسابقات افزود: سهم قابل توجهی از داوری سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مرحله مقدماتی را مشهد دارا است و از بین 24 داور، هفت داور مشهدی این دوره از مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha