قرآن کریم مرجع تربیت دینی شهدا بود
کد خبر: 4112434
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

قرآن کریم مرجع تربیت دینی شهدا بود

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بیله‌سوار گفت: قرآن کریم مرجع تربیت دینی شهدا بود و آن بزرگواران انس ویژه‌ای با قرآن کریم داشتند و امروز به این جایگاه والایی که پرودگار متعال وعده داده است، رسیده‌اند.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر عادلی، مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بیله‌سوار، ۱۵ دی‌ماه، در محفل انس با قرآن کریم در بیله‌سوار اظهار کرد: انس و الفت شهدا با قرآن کریم زمینه هدایت آنها به صراط مستقیم بود و موجب شد تا راه شهادت را انتخاب کنند و در این راه از حریم ولایت و اسلام دفاع کنند.

عادلی تصریح کرد: قرآن کریم مرجع تربیت دینی شهدا بود و آن بزرگواران انس ویژه ای با قرآن کریم داشتند و امروز به این جایگاه والای که پرودگار متعال وعده داده است، رسیده اند.

وی اذعان کرد: هر آنچه یک انسان سعادتمند برای روابط اجتماعی نیاز دارد در قرآن کریم بیان شده و اگر به خوبی به آن عمل شود راه سعادت و خوشبختی را انتخاب کرده و خداوند متعال به آن فرد توجه خواهد کرد.

عادلی اضافه کرد: اگر جز راه حق و حقیقت که قرآن کریم بیان کرده به بیراهه رفته ایم و نمی توانیم چیزی را از آن کم یا زیاد کنیم و فقط باید به این آیات خوبی عمل کنیم تا در مسیر صراط مستقیم باشیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بیله‌سوار افزود: محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) با حضور دانش آموزان مدرسه امام خمینی(ره) در راستای پیوند «مسجد، مدرسه و خانه» در مسجد جامع شهر بیله سوار برگزار شد و دانش آموزان به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

گفتنی است؛ همخوانی سرود سلام فرمانده، شعر و دکلمه در رثای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود که با حضور با شکوه دانش آموزان برگزار و در پایان این مراسم نیز به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سفره احسان برپا و 200 پرس غذای گرم در بین دانش آموزان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha