۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور فعال است
کد خبر: 4112367
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور فعال است

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه ۶۰ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور فعال هستند، گفت: طرح محله‌های اسلامی اجرایی می‌شود.

فعالیت 60 هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، حیدر بابا احمدی، رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، شامگاه، 14 دی‌ماه، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۶۰ هزار پایگاه بسیج مساجد در کشور فعالیت دارند، گفت: هماهنگی و هم‌افزایی با ارکان مساجد و محلات از جمله کارکردهای این پایگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج با ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و مؤسساتی که در سراسر مساجد مشغول هستند همراهی دارند، افزود: این پایگاه‌ها با هم‌افزایی ارکان مذکور، به‌دنبال تحقق طرح محله اسلامی هستند.

رئیس سازمان بسیج مساجد کشور ادامه داد: در طرح محله‌های اسلامی محور کار پایگاه‌های بسیج، احصا نظام مسائل محلات است که در این راستا محله‌های اسلامی در همه زمینه‌ها و مسائل فرهنگی، اجتماعی، معیشتی، حل مسائل مردم کارکرد دارد.

بابا احمدی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۳۳۰ محله در این طرح هدف‌گذاری شده است، اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج مساجد در این محلات در حال انجام مأموریت هستند و در افق 10 ساله به ۴۰ هزار محله خواهیم رسید که امیدواریم در پنج ساله نخست طرح 10 ساله، به این عدد دست یابیم.

به گفته وی؛ در پایان 10 سال اجرای طرح ۵۰ هزار محله اسلامی در کشور هدف‌گذاری شده که در این راستا این طرح معتمدان، متنفذان و نخبگان محلات را نیز به‌کار خواهد گرفت تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات کاهش یابد.

انتهای پیام
captcha