تمدید پویش ملی ثبت‌نام در رشته «گفتمان مهدویت» در البرز
کد خبر: 4112180
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

تمدید پویش ملی ثبت‌نام در رشته «گفتمان مهدویت» در البرز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش‌ و پرورش البرز از تمدید پویش ملی ثبت‌نام در رشته «گفتمان مهدویت» تا پایان دی‌ماه جاری خبر داد.

گفتمان مهدویت

حسین سلیمیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: با توجه به تغییرات خوب ایجاد شده در نحوه برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، رشته «گفتمان مهدویت» نیز برای نخستین‌بار به جمع مسابقات افزوده شد و در همین راستا برای تشویق دانش‌آموزان به شرکت بیشتر در این رشته، پویش ملی ثبت‌نام در رشته «گفتمان مهدویت» از ابتدای فرآیند مسابقات راه‌اندازی و این پویش تا پایان دی‌ماه تمدید شده است.

وی افزود: تاکنون در البرز سه هزار و 550 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه استان در رشته «گفتمان مهدویت» ثبت‌نام کرده‌اند که این میزان ثبت‌نام نشان‌دهنده مقبولیت این رشته در بین دانش‌آموزان بوده و یقینا ایجاد مشوق‌هایی همچون پویش ملی ثبت‌نام در رشته «گفتمان مهدویت» در افزایش تعداد شرکت‌کنندگان بی‌تأثیر نبوده است.

سلیمیان ادامه داد: دانش‌آموزان می‌‎توانند برای ثبت‌نام در این پویش با مراجعه به آدرس http://Pada.medu.ir، از بخش پرورشی، وارد سامانه نورینو شوند و پس از ثبت‌نام در این رشته و دریافت و مطالعه محتوای مسابقه، برای شرکت در آزمون کتبی آماده شوند، همچنین برای آمادگی بیشتر در رشته «گفتمان مهدویت» دانش‌آموزان می‌توانند هشتگ #گفتمان_مهدویت را در کانال کتابخانه مجازی مهدویت و نماز در شبکه شاد به آدرس mahdaviatlibrarymedu جست‌وجو کنند.

وی گفت: به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که در آزمون رشته «گفتمان مهدویت» نمرات خوبی کسب کنند، به قید قرعه ۱۰ کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha