ضرورت ترویج مکتب حاج قاسم در راستای تقویت ولایتمداری
کد خبر: 4112108
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
امام جمعه کیش:

ضرورت ترویج مکتب حاج قاسم در راستای تقویت ولایتمداری

امام جمعه کیش با تأکید بر ضرورت ترویج مکتب حاج قاسم در راستای تقویت ولایتمداری در جامعه، گفت: سجایای اخلاقی، ایثار و فداکاری، اخلاص و تواضع در برابر ولایت، آزادی و آزادمردی از جمله ویژگی‌های شهید سلیمانی و مکتب او است.

حجت الاسلام بی نیاز امام جمعه کیش

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز، امام جمعه جزیره کیش، شب گذشته، 13 دی‌ماه، در مراسم سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: با هیچ بیان و زبانی نمی‌توان رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار این شهید برای بشریت و امت اسلامی را بیان کرد و معتقدم شهید سلیمانی قهرمانی ابدی است.

وی با اشاره به اینکه پیروی از شهید سلیمانی یکی از لازمه‌های جامعه امروزی بوده که تحقق این هدف نیازمند تقویت ویژگی‌های این شهید در بین نسل‌های مختلف است، اضافه کرد: شهدا جایگاهی والا ارزشمندی دارند اما شهید حاج قاسم سلیمانی از چنان مقام و منزلتی ویژه‌ای برخوردار بوده و هم‌اکنون به عنوان سردار دل‌های مردم ایران، منطقه و جهان به جایگاهی بزرگ دست پیدا کرده است.

بی‌نیاز با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید تا سقوط و انحطاط خود نسبت به ترور این قهرمان معاصر ایرانی وجهانی پاسخ‌گو باشند، عنوان کرد: سجایای اخلاقی، ایثار و فداکاری، اخلاص و تواضع برابر ولایت، آزادی و آزادمردی از جمله ویژگی‌هایی است که او را در دل بسیاری از افراد ایران و جهان جا داده است.

امام جمعه جزیره کیش در پایان یادآور شد: اگر می‌خواهیم یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم و سرباز ولایت باشیم، باید صفات و ویژگی‌ها و مکتب او را در جامعه تقویت کنیم کرده و ادامه دهنده راه این شهید همام باشیم.

انتهای پیام
captcha