شهید سلیمانی در عمل تفکر راهبردی داشت
کد خبر: 4112021
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

شهید سلیمانی در عمل تفکر راهبردی داشت

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شهید سلیمانی را قهرمان شکست و افول آمریکا دانست و اضافه کرد: این شهید والامقام در گفتار و عمل تفکر راهبردی داشت و ولایتمداری شهد شیرین وصیت‌نامه ایشان است.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 13 دی، در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد ولایت اراک اظهار کرد: شهید سلیمانی محصول فرهنگ علوی، عمل حسینی و تربیت فاطمی است و ایشان عاشورایی زندگی کرد و تمام قد برای تامین امنیت، خدمت و سربلندی ملت ایران و ملت‌های مسلمان ایستاد و امت اسلام با تشییع و ارادت خود به این سرباز فداکار اسلام کار ماندگاری در تاریخ رقم زدند.

وی با بیان اینکه شجره طیبه مقاومت با مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و تنومند شد، گفت: اقدامات شهید سلیمانی در منطقه موجب شکست همه جانبه آمریکا شد و محاسبات دشمن را برهم ریخت. این شهید با جبهه مقاومت قدرت پوشالی آمریکا را فرسایش داد و با خلوص نیت و شجاعت در مسیر حق برای دفاع از اسلام و مظلومان دشمن را در میدان‌های مختلف زمین‌گیر کرده بود و امروز شاگردان شهید سلیمانی با گام برداشتن در مسیر و مکتب او انتقام سخت را محقق خواهند کرد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی علمدار جریان مقاومت بود و با شجاعت، نگاه راهبردی، بصیرت، مدیریت قوی و تیزهوشی که داشت برای جهان اسلام امت سازی کرد، افزود: حاج قاسم همه ظرفیت‌ها را برای دفاع از ارزش‌ها و تحقق اهداف انقلاب اسلامی پای کارآورد.

فرمانده سپاه استان با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی جلوی تهدید جهانی داعش را گرفت، گفت: حاج قاسم با بسیج عمومی که در کشورهای مختلف راه انداخت مقتدرانه مقابل دولت‌سازی آمریکا ایستاد و آنان را در منطقه غرب آسیا زمین‌گیر کرد و مهم‌ترین کار حاج قاسم در حوزه بین‌الملل تولید قدرت و اقتدار در عرصه سیاست خارجی است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در گفتار و عمل تفکر راهبردی داشت، افزود: این ویژگی مهم برگرفته از ولایت‌پذیری او بود و محور ولایت بودن مهم‌ترین برجستگی شهید سلیمانی است و به وضوح می بینیم ولایتمداری شهد شیرین وصیت‌نامه ایشان است.

کریمی با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های شهید سلیمانی بیان کرد: امروز بعد از گذشت ۳ سال از شهادت وی  شور و دلدادگی ملت‌های مختلف و جوانان و نوجوانان برای زنده نگه داشتن یاد این سرباز کهنه کار جهان اسلام را به وضوح شاهدیم و مکتب شهید سلیمانی امروز رمز آزادی مظلومان و مستضعفین جهان شده است.

وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم قهرمان شکست و افول آمریکا است، گفت: راز عصبانیت جبهه استکبار از ایشان شکست‌های متوالی آمریکا در نقشه‌های چند لایه علیه انقلاب اسلامی و کشورهای محور مقاومت است و البته دشمنان هنوز از تکثیر و بردن نام شهید سلیمانی به شدت واهمه دارند و به وضوح می‌بینیم شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی برای دشمنان شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان گفت: مهم‌ترین پیام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی زنده بودن راه و مکتب ایشان است و تکثیر سردار سلیمانی‌ها مهم‌ترین راهبرد در گام دوم انقلاب است و به فضل الهی و با وجود جوانان و نوجوانان انقلابی و با نشاط این امر تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha