انسان‌هایی همانند شهید سلیمانی تنها در جامعه اسلامی ساخته می‌شود
کد خبر: 4111953
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

انسان‌هایی همانند شهید سلیمانی تنها در جامعه اسلامی ساخته می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: کارآمدی هر نظام و تشکیلاتی به انسان‌سازی آن است و فقط نظام اسلامی می‌تواند انسان‌هایی مانند حاج قاسم سلیمانی بسازد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، ظهر امروز 13 دی ماه، همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم همیشه در خط مقدم، در دفاع مقدس و در کلیه صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی بود.

وی ادامه داد: ما گرفتار مسائل دنیایی هستیم و انسان اگر بخواهد که خود را از این گرفتاری‌ها خارج کند و در میدان مبارزه قرار دهد، باید سختی و مشکل را بپذیرد و در عین گرفتاری‌ها به سمت تحقق هدف برود. این درسی است که سردار سلیمانی به ما داد.

نظری که در جمع کارکنان استانداری و خانواده همرزمان شهید سلیمانی سخن می‌گفت با اشاره به ایمان و وفاداری آن شهید، تصریح کرد: ایشان معتقد بود که این نظام، حرم است و اگر این حرم از بین برود، دیگر حرمی باقی نمی‌ماند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نقشه‌های استکبار هر روز شکل جدیدی به خود می‌گیرد، افزود: دشمن یکبار از طریق داعش این حرم را هدف‌گیری کرد، مرتبه دیگر از طریق مسائل فرهنگی، دفعه دیگر از طریق مسائل امنیتی.

وی تصریح کرد: چون این نظام پابرجاست دشمن دائما، دشمنی جدیدی می‌کند، اما ما کجاییم؟ آیا در میدان هستیم؟ ما که ارادتمندان شهدا هستیم چه نقشی ایفا کرده‌ایم؟

نظری ابراز کرد: از این فرصت‌های یادها و بزرگداشت‌ها، باید استفاده کنیم، به خودمان و دیگران یادآوری کنیم که وظیفه ما چیست، امروز که همه هجمه‌های سنگین دنیای استکبار متوجه این نظام است، ما چه وظیفه و مسئولیتی داریم. امیدواریم خون حاج قاسم و همه شهدا بتواند راه را به ما نشان دهد و ما را نیز بیدار و هوشیار سازد. باید میدان مبارزه را بشناسیم و با اراده قوی وارد میدان شویم.

استاندار خراسان رضوی افزود: بنده این افتخار را داشتم که در زمان‌های مختلف  از جمله در دفاع مقدس از محضر ایشان استفاده کنم. از خصوصیات بارز شهید سلیمانی این بود که در هر عرصه‌ای وارد می‌شد. آن عرصه را به احسن وجه و تمام ابعاد به بهره‌برداری می‌‌رساند و تحت مدیریت جامع خود قرار می‌داد.

انتهای پیام
captcha