سردار سلیمانی؛ نمونه برجسته‌ تربیت یافتگان اسلام و مکتب امامین انقلاب
کد خبر: 4111938
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
در بیانیه «نسل سلیمانی» مطرح شد:

سردار سلیمانی؛ نمونه برجسته‌ تربیت یافتگان اسلام و مکتب امامین انقلاب

بیانیه ویژه برنامه «نسل سلیمانی»، اجتماع دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بیانیه ویژه برنامه «نسل سلیمانی»، اجتماع دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

«ملت عزیز ایران سه سال از آسمانی شدن سردار بزرگ و پرافتخار اسلام می‌گذرد. سه سال پیش در چنین ایامی بود که ارواح طیبه شهدا روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. او نمونه  برجسته‌ای از تربیت یافتگان اسلام و مکتب امامین انقلاب بود.

مکتبی که حاصل معجزه‌ای شگفت در عصر غفلت، فساد و چپاول بود در برابر مجموعه کفر و بدتر از آن خیل مسلمانانی که چشم به جبهه استکبار داشتند سر برآورد و در محاصره همه جانبه این مجموعه شیطانی اصول فطرت انسانی را که قرن‌ها در زیر زنگار جهل مدفون شده بود در جهان فریاد کرد و طنین صدایش بنیان مستحکم‌ترین بناهای فرعونی چند صدساله را در اقصی نقاط عالم لرزاند.

سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی نشان داد عاقبت، اراده فرزندان خمینی کبیر که در طول این سال‌ها قدرت‌های عظیم جهانی را به بازی گرفته بودند این بار نیز اعجاز کرد و هیچ سد و مانعی در برابر ایمان بی‌پیرایه و خالص آنها تاب ایستایی ندارد.

و سرانجام در آن شب و در ساعت 1:20 که اکنون زمان مشترک همه عاشقان شهادت به افق کربلای معلی است بر سختی و ناگواریِ دلهره یک‌ عمر به انتظار نشستن تا شب یا روزی که به ‌ناچار شکار مرگ شود، فائق آمد و حلاوت به شکار مرگ رفتن را چشید.

اکنون نیز ما نمایندگان نونهال این انقلاب شگفت‌انگیز، در سنگر علم دانش و تقوا که با خون عزیزترین فرزندان این ملت فتح شده و در محاصره مجموعه  کفر و نفاق که تکیه بر انواع سلاح‌های تهدید، تحریم، دروغ و تحریف دارد نکاتی چند به مردم شهیدپرور و عزیز ایران اسلامی اعلام می‌داریم:

 ما فرزندان این امت اعلام می‌داریم که حتی در سخت‌ترین شرایط و در زیر انواع و اقسام فشارهای دشمن، دست از آرمان‌های روح‌الله نخواهیم کشید و تا آخر بر اساس اصول الهی زندگی خواهیم کرد.

ما دانش‌آموزان مدرسه درس‌آموز سلیمانی با تلاش‌های جهادی و بهره‌گیری از استعدادهایمان و با یک پیشروی سریع، سنگر علم و دانش را فتح می‌کنیم و با رفع همه مشکلات کشور، قلب نایب امام زمان(عج) و ملت را شاد خواهیم کرد.

ما نمایندگان نونهال انقلاب اسلامی به جبهه جهاد تبیین گام نهاده‌ایم تا لبیک‌گوی حکیمِ امروز اسلام و تشیع، خامنه‌ای عزیز باشیم و مصداق کسانی نباشیم که به‌رغم یاری خواهی امامشان، سر در لاک راحت‌طلبی فرو بردند.

ما سربازان دهه هشتادی حاج قاسم سلیمانی به دشمنان این ملت می‌گوییم:

در دفاع از مظلومان و مبارزه با ستمگران عالم، لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و به پیروی  از سیدالشهدای مقاومت ضربه محکمی به شما وارد خواهیم کرد و در این راه مصمم‌تر از گذشته گام برمی‌داریم و منتظر لحظه‌ای هستیم که  هم قاتل و هم آمِر قتل شهید سلیمانی انتقامشان را پس بدهند.

و در پایان هم‌صدا با حاج قاسم به شما ملت سربلند ایران می‌گوییم:

جمهوری اسلامی امروز سربلندترین دوره خود را طی می‌کند. بدانید که مهم نیست دشمن چه نگاهی به شما دارد.

و العاقبه للمتقین»

انتهای پیام
captcha