آلبوم «قهرمان‌ترین سرباز» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 4111677
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

آلبوم «قهرمان‌ترین سرباز» در یزد رونمایی شد

همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، آلبوم سرود «قهرمان‌ترین سرباز» با حضور نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌ عالی امنیت ملی در یزد رونمایی شد.

آلبوم «قهرمان‌ترین سرباز» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همچنین سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد در سال 1386، مراسمی با حضور سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی در محل دانشگاه یزد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم از آلبوم سرود «قهرمان‌ترین سرباز» که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تهیه شده است، توسط سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌ عالی امنیت ملی رونمایی شد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این زمینه اظهار کرد: این آلبوم شامل یازده قطعه سرود است که توسط گروه‌های سرود استان یزد با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است.

وی افزود: هشت گروه سرود از شهرستان‌های مختلف از جمله آوای مقاومت، رهپویان حرم مهریز، فجر جاوید، شهید چمران ابرکوه، شمیم آسمان اردکان، شمیم ولایت یزد و عاشقان امام بافق تولیدکنندگان این ۱۱ قطعه سرود هستند.

عابدی در پایان گفت: این آلبوم به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها رونمایی و به صورت مجازی و فیزیکی توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha