بسیج به اشتغال‌آفرینان 150 میلیون تومان وام می‌دهد
کد خبر: 4109452
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

بسیج به اشتغال‌آفرینان 150 میلیون تومان وام می‌دهد

سازمان بسیج مستضعفین به اشتغال‌آفرینان در عرصه‌های اشتغال، مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی وام 150 میلیون تومانی اعطا می‌کند.

به گزارش ایکنا، براساس رویکردها و رهنمودهای موجود، يكی از مهمترین گروه‌های مخاطب کارآفرینی و اشتغال‌زایی در بسیج جوانان هستند. جوانان دارای ویژگی‌های منحصر به فردی شامل خطرپذیری، نشاط و هیجان، توان یادگیری فنون و مهارت‌ها، خلاقیت و نوآوری اوقات فراغت و علایق داوطلبانه هستند.

بسیج سازندگی در سالیان گذشته بسیاری از فعالیت‌های خود را بر حضور داوطلبانه این گروه چه به عنوان مخاطب و چه به عنوان عامل اجرایی استوار کرده است. سازمان بسیج سازندگی پیشتاز در زمینه اشتغال‌زایی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و این سازمان همواره مروج و عامل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده و گام‌های بزرگی برای تحقق این آرمان برداشته است.

یکی از فعالیت‌های تأثیرگذار بسیج در این حوزه، اعطای وام به اشتغال‌آفرینان و کارآفرینان در عرصه‌های مختلف تولیدی و ... است. لذا طی تصمیم اتخاذ شده از سوی مسئولان سازمان بسیج مستضعفین، این سازمان به اشتغال‌آفرینان در عرصه‌های اشتغال، مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی وام 150 میلیون تومانی اعطا می‌کند.

این وام اشتغال‌زایی با کارمزد چهار درصد بوده و بازپرداخت آن نیز به صورت هفت ساله خواهد بود. عرصه‌های اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی شامل دام و طیور، کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، دانش‌بنیان و آموزش و توانمندسازی است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی و نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به بسیج سازندگی نواحی مقاومت مراجعه کرده و يا برای ثبت نام به سامانه https://ebsvam.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha