توزیع بیش از یک‌هزار سبد غذایی میان نیازمندان ایلام
کد خبر: 4109270
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

توزیع بیش از یک‌هزار سبد غذایی میان نیازمندان ایلام

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حضور بیش از ۷۰ مدیر استانی و شهرستان‌های تابعه استان در منازل خانواده‌های مددجو در شب یلدا خبر داد و گفت: در این بازدید‌ها و هم‌نشینی‌ها بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ سبد و بسته غذایی و خوراکی بین خانواده‌های بازدید شده توزیع شده است.

حضور مسئولان استانی در منازل خانواده‌های مددجویانبه گزارش ایکنا از ایلام، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان، به حمایت‌های مادی و معنوی مدیران استان از نیازمندان اشاره کرد و گفت: در روند دیدار‌ها و همنشینی‌های مدیران بیش از ۷۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در استان از کمک‌های معنوی و مادی برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع)، مدیران کل استانی، فرمانداران و ائمه جمعه از جمله این افراد بوده‌اند، تصریح کرد: در این بازدید‌ها بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ سبد خوراکی و بسته‌های غذا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

طاهری با اشاره به اینکه علاوه بر سبد‌های غذایی کارت هدیه نقدی نیز به خانواده‌ها اهدا و برای سایر مشکلات آنها نیز هم‌اندیشی انجام شد، گفت: مجموع کمک‌های صورت گرفته در این مناسبت تاکنون بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و دیگر معضلات جامعه باعث افزایش میزان فقر در بین خانواده‌ها شده است، اظهار کرد: این نهاد آمادگی دارد زمینه حضور مدیران استان و شهرستان‌ها را در منازل مددجویان و مشارکت آنان در رفع مشکلات‌شان را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha