میزبانی مردم بندرترکمن و کلاله از ۲ شهید گمنام
کد خبر: 4108752
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

میزبانی مردم بندرترکمن و کلاله از ۲ شهید گمنام

مراسم استقبال و تشییع ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم بندرترکمن، کلاله و مسئولان شهرستانی امروز، ۳۰ آذرماه از میدان امام خمینی(ره) تا مصلا‌های این شهر برگزار شد.

شهید گمنامبه گزارش ایکنا از گلستان، مراسم استقبال و تشییع 2 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم بندرترکمن، کلاله و مسئولان استانی امروز،  30 آذرماه از میدان امام خمینی‌(ره) تا مصلاهای این شهر برگزار شد.

مراسم وداع را با این شهید گمنام امروز، بعدازظهر با حضور بانوان کلاله‌ای در فاطمیه این شهر و همچنین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

در بندرترکمن نیز صبح امروز پس از مراسم استقبال، یادواره شهید در سالن آموزش و پرورش و مسجد جامع این شهر برگزار شد و همچنین برنامه‌ریزی شده همراه با نماز مغرب بزرگداشت شهید در مسجد امیرالمؤمنین‌(ع) بندر‌ترکمن برگزار شود.

یکی از این شهدا ۲۲ ساله بود که در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید دیگر ۲۱ ساله در عملیات کربلای ۶ در منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمد.

این 2 شهید گمنام، ششم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا‌(س) در سایت اداری استانداری گلستان و روستای ولاغوز شهرستان کردکوی به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام
captcha