پیگیری طرح‌های اشتغالزایی در سفر رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4107420
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

پیگیری طرح‌های اشتغالزایی در سفر رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مصوبات سفر اول خراسان‌جنوبی، گفت: طرح‌های اشتغال در دست بررسی، بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد که انجام خواهد شد.

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  امروز جمعه ۲۵ آذرماه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه تعاون، کار و رفاه اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون از محل تبصره ۱۸ و ۱۶ بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات تزریق شده است، بیان کرد: تعهد اشتغال این استان در سال جاری ۱۱ هزار و ۳۰ نفر بوده که تاکنون ۱۰ هزار و ۷۷۹ فرصت شغلی ثبت و در استان راستی آزمایی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مطالبات مردمی گفت و تصریح کرد: بیمارستان میلاد بیرجند که به صورت هیئت امنایی اداره شده و ۵۰ درصد جامعه کارگری استان را پوشش می‌دهد، تبدیل به بیمارستان ملکی خواهد شد تا مشکل مردم برطرف شود.

مرتضوی یادآور شد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای ۱۹ مرکز را راه اندازی و ۱۲۰ کارگاه با ۶۰۰ حرفه آغاز کرده و برنامه‌ریزی شده صندوق‌های تأمین اجتماعی و سایر صندوق‌ها بالغ ۱۰ هزار شغل در سطح استان ایجاد کنند که تسهیلاتی بسیاری در سطح استان پرداخت شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مصوبات سفر اول خراسان جنوبی، گفت: طرح‌های اشتغال در دست بررسی، بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد که انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha