اعلام فراخوان پذیرش استاد در مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4107320
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

اعلام فراخوان پذیرش استاد در مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای تقویت و ارتقای توانمندی بخش آموزشی واحد آموزش مجازی فراخوانی را برای پذیرش استاد بانوان و آقایان منتشر کرده است.

قرآن کریمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت با هدف تحقق چشم‌انداز ترسیم شده برای آستان مقدس بانوی کرامت و گسترش فرهنگ ناب اسلامی بر پایه تعالیم حیات‌بخش قرآن و عترت در واحد آموزش مجازی در راستای تقویت و تکمیل کادر آموزشی فراخوانی را برای پذیرش استاد خواهر و برادر اعلام کرده است.

علاقه‌مندان خواهر و برادر برای ثبت نام در رشته‌های روخوانی، تجوید، صوت و لحن (ترتیل، تحقیق)، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن کریم فراخوان شده‌اند.

حفظ کل قرآن کریم، آشنایی با فضای مجازی، تسلط بر تجوید، گذراندن دوره تربیت مربی در یکی از مؤسسات معتبر و قبولی در مصاحبه از شرایط پذیرش استاد در رشته حفظ قرآن کریم است.

تسلط بر تجوید سطح ۱ و ۲، گذراندن دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی در یکی از مؤسسات معتبر و قبولی در مصاحبه نیز از شرایط پذیرش استاد در رشته روخوانی قرآن کریم است.

شرایط پذیرش استاد در رشته تجوید نیز شامل تسلط کامل بر تجوید سطح ۱ و ۲ ، آشنایی با ترتیل و تحقیق ، گذراندن دوره تربیت مربی تجوید در یکی از مؤسسات معتبر و قبولی در مصاحبه می‌شود.

همچنین تسلط برتجوید سطح ۱ و ۲، آشنایی با نغمات و الحان در تلاوت ترتیل و تحقیق قرآن کریم، سابقه تدریس صوت و لحن و معرفی‌نامه از اساتید خبره صوت و لحن قرآنی و قبولی در مصاحبه از شرایط پذیرش استاد در رشته صوت و لحن است.

شرایط پذیرش استاد در رشته تفسیر نیز شامل تسلط کامل بر مباحث تفسیری، سابقه تدریس تفسیر و مفاهیم، گذراندن دوره تربیت مربی تفسیر و مفاهیم در یکی از مؤسسات معتبر و قبولی در مصاحبه می‌شود.

علاقه‌مندان واجد شرایط برای ثبت نام در این فراخوان می‌توانند رزومه و سابقه فعالیت‌های قرآنی خود را به همراه یک تلاوت ۳ تا ۴ دقیقه‌ای و نمونه تدریس یکی از دروس رشته خود را به شناسه @quranharm در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

يادآور می‌شود، اولویت پذیرش و ثبت نام در این فراخوان با کسانی است که زودتر در فراخوان ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha