طرح ویژه بافت فرسوده اطراف حرم حضرت معصومه(س) تهیه شود
کد خبر: 4106003
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

طرح ویژه بافت فرسوده اطراف حرم حضرت معصومه(س) تهیه شود

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر گفت: طرح ویژه بافت فرسوده اطراف حرم باید تهیه شود و تمام ذی‌نفعان در آن دیده شوند تا بتوانیم مطابق آن فعالیت داشته باشیم.

میلاد امینی،  مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهربه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، میلاد امینی،  مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر، در جلسه ستاد راهبردی صندوق توسعه حرم‌های مطهر که امروز ۱۹ آذرماه در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل نیاز به اطلاعات محلی، در نظر داریم صندوق‌های محلی احداث کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های قم در اطراف حرم باید تحت عنوان یک بسته به صندوق معرفی شود تا بتوانیم تأمین منابع مالی آن را انجام دهیم.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر با بیان اینکه بسیاری از زائرسراها نیازمند تسهیلات هستند، تصریح کرد: در صورت معرفی صندوق به این افراد، می‌توان از آن‌ها حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه در کنار حمایت از زائرسراها باید از ساکنین نیز حمایت شود، بیان کرد: باید بررسی‌های لازم انجام شود تا بدانیم این حمایت‌ها چگونه می‌تواند اثربخشی بیش‌تری داشته باشد.

امینی با تأکید بر اینکه باید در جلسات با سرمایه‌گذاران بسته‌های کامل صندوق معرفی شود، ابراز کرد: طرح ویژه بافت فرسوده اطراف حرم باید تهیه شود و تمام ذی‌نفعان در آن دیده شوند تا بتوانیم مطابق آن فعالیت داشته باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: شورای راهبری جمع‌بندی لازم را برای تشکیل صندوق‌های استانی انجام می‌دهد تا سازوکار اصلی انجام شود.

انتهای پیام
captcha