آموزش‌و‌پرورش هسته مرکزی در شکل‌گیری برنامه‌های قرآنی است
کد خبر: 4105945
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مجید وفاپور:

آموزش‌و‌پرورش هسته مرکزی در شکل‌گیری برنامه‌های قرآنی است

مشاور استاندارقزوین در امور قرآنی و فرهنگی با اشاره به وظایت قرآنی آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش هسته مرکزی و ابتدایی در شکل‌گیری برنامه‌های قرآنی است و هر چقدر که این ارگان قوی عمل کند شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

مجید وفاپور

به گزارش ایکنا از قزوین، مجید وفاپور، مشاور استاندار قزوین در امور قرآنی و فرهنگی، در حاشیه آیین افتتاحیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که امروز ۱۹ آذرماه در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: در سال‌های ۷۶ و ۸۵ هم استان قزوین میزبان مسابقات بین‌المللی قرآن بود و قطعاً این میزبانی برکات معنوی بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در استانداری شورای عالی قرآن به ریاست استاندار برگزار می‌شود و ما نیز در حوزه قرآنی وظیفه داریم از برنامه‌های قرآنی خصوصاً مسابقاتی که در این راستا برگزار می‌شود حمایت لازم را به عمل بیاوریم.

مشاور استاندارقزوین در امور قرآنی و فرهنگی با بیان اینکه مؤسسات قرآنی قزوین با حداقل امکانات فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: همانطور که قرآن کریم در جامعه امروز مظلوم واقع شده و از توجه به این حوزه غفلت شده است افراد فعال قرآنی هم مظلوم هستند که باید این رویه تغییر کند.

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که بودجه‌های خوبی را برای حوزه قرآن در نظر بگیرند و از دولت نیز انتظار می‌رود که این بودجه را تخصیص دهد تا در این حوزه فعالیت‌های مناسبی انجام شود.

وفاپور بیان کرد: فعالان حوزه قرآنی با کمترین امکانات بیشترین بازدهی را دارند و به همین جهت نیاز است که به این افراد توجه بیشتری شود تا بتوانند همواره در این عرضه بدرخشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش هسته مرکزی و ابتدایی در شکل‌گیری برنامه‌های قرآنی است و هر چقدر که این ارگان قوی عمل کند شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha