بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4102957
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت ایلام برگزار می‌شود

دبیر کانون دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: جشنواره قرآن و عترت در ۶ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای، ادبی، هنری و در ۵۳ رشته برگزار می‌شود.

قرآن وعترتاحمد لطفی، دبیر کانون دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز و سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت، همزمان با سراسر کشور، در ایلام نیز برگزار می‌شود.

لطفی با بیان اینکه بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت در ۶ بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فن‌آوری و تولیدات رسانه‌ای، ادبی، هنری و در ۵۳ رشته برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه جشنواره به آدرس https://quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را تا ۲۰ آذر اعلام کرد و گفت: ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر دانشجویان با قرآن، اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تشویق و حمایت از نخبگان قرآنی دانشگاه‌ها و معرفی به جامعه قرآنی و مسابقات و الگوسازی دانشجویان برای سایر اقشار جامعه در حوزه فعالیت‌های قرآن از جمله اهداف این جشنواره است.

لطفی در پایان گفت: همه آیین‌نامه‌ها و جزئیات بخش‌های مربوط به جشنواره و منابع هر بخش در کانال کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار داده می‌شود.دانشجویان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۸۷۴۲۲۸۸۹، ۰۹۳۶۵۷۷۱۴۱۹ و ۰۹۹۴۴۰۵۹۶۹۲ تماس بگیرند.


انتهای پیام
captcha