فراخوان جشنواره «نمادهای شهری مهدوی» دانشگاه آزاد قم اعلام شد
کد خبر: 4102663
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

فراخوان جشنواره «نمادهای شهری مهدوی» دانشگاه آزاد قم اعلام شد

فراخوان جشنواره فرهنگی، هنری «نمادهای شهری مهدوی» دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، از سری برنامه‌های دومین جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت منتشر شد.

فراخوان جشنواره نمادهای شهری مهدوی

به گزارش ایکنا از قم، فراخوان جشنواره فرهنگی، هنری «نمادهای شهری مهدوی» دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، از سری برنامه‌های دومین جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت منتشر شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت و سایر اماکن و مؤسسات اقدام به برگزاری جشنواره هنری نمادهای شهری مهدوی، برای نهادینه کردن نمادهای اسلامی در شهرهای جامعه ایران اسلامی کرده است.

این جشنواره فرهنگی، هنری، با محوریت «دیوارنگاری، نمادهای شهری و تایپوگرافی» برگزار می‌شود و شرکت در جشنواره برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد است.

جوایز و امتیازات نفرات برتر جشنواره نیز شامل اعطای لوح تقدیر و جوایز نفیس و نقدی به پنج طرح برتر هر محور و نیز معرفی طرح‌های انتخابی جهت انعقاد قرارداد و اجرا در سطوح بالا است.

مهلت ارسال آثار طراحی 30 آذرماه است؛ داوری و انتخاب آثار برتر 30 دی‌ماه سال جاری انجام شده و اختتامیه و اعلام نتایج نهایی 30 بهمن‌ماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را در سایت دومین جشنواره فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به آدرس emamat.iau.ir و یا سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به آدرس qom.iau.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره 02532808080، داخلی 261-153-197-125-110 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha