بررسی موضوع مراکز تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل
کد خبر: 4102623
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

بررسی موضوع مراکز تخصصی حفظ قرآن همراه با تحصیل

در گردهمایی مدیران شعب مؤسسات ثامن‌الائمه(ع) و نسیم رحمت رضوی به موضوع مراکز تخصصی حفظ قرآن کریم همراه با تحصیل پرداخته شد.

گردهماییبه گزارش ایکنا، گردهمایی مسئولان و مدیران شعب مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت ثامن‌الائمه(ع) و مؤسسه فرهنگی ـ آموزشی نسیم رحمت رضوی در اصفهان برگزار شد.

این گردهمایی با حضور مسعود ابوطالبی، مدیرعامل مؤسسه ثامن‌الائمه در سالن خانه معلم شماره یک برگزار شد.

در این برنامه ابتدا مصلحی، معاون آموز‌شی مؤسسه به بررسی و نحوه تشکیل کلاس‌های قرآنی و هدف اصلی مؤسسه که ترویج آیات الهی است، در مراکز تخصصی حفظ قرآن کریم همراه با تحصیل پرداخت.

در ادامه این گردهمایی پناهی، معاون مدارس مؤسسه فرهنگی ـ آموزشی نسیم رحمت رضوی، با بیان اینکه مدیران، عامل پیشرفت مدرسه و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند، اهمیت و جایگاه مدیر را در مراکز آموزشی یادآور شد و دیدگاه‌ها و پیشنهاداتی را در این خصوص ارائه کرد.

در ادامه مسئولان و مدیران به طرح سؤالات و نقطه نظرات در خصوص برنامه‌های قرآنی و آموزشی مؤسسه پرداختند. در پایان نیز از مسئولان و مدیران مؤسسه، با اهدای لوح تجلیل شد.

مجوز مؤسسه ثامن‌الائمه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز مؤسسه فرهنگی ـ آموزشی نسیم رحمت رضوی نیز از آموزش و پرورش دریافت شده است. ضمن اینکه هر دو مؤسسه عضو یک تشکیلات و دارای فعالیت متمرکزی محسوب می‌‌شوند و مؤسسه نسیم رحمت رضوی در بحث پیش‌دبستانی و دبستان‌های قرآنی فعال است.

انتهای پیام
captcha