مؤسسات قرآنی قم برای استفاده از خانه «فهم» ایده‌های خود را ارسال کنند
کد خبر: 4102318
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

مؤسسات قرآنی قم برای استفاده از خانه «فهم» ایده‌های خود را ارسال کنند

مؤسسات قرآنی استان قم می‌توانند برای استفاده از ظرفیت «خانه فرهنگ و هنر ملل» استان قم طرح‌ها و ایده‌های خود را به روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قران و عترت استان قم ارسال کنند.

خانه فرهنگ و هنر ملل قمبه گزارش ایکنا از قم، معاونت بین‌الملل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم در ساختمان شهید آوینی در خیابان جمهوری (خانه فرهنگ و هنر ملل) به منظور ارائه خدمات بین‌الملل مؤسسات قرآنی فعالیت می‌کند.

برخی از خدمات معاونت بین‌الملل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان قم عبارت است از: بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و فرآیندهای همکاری بین‌المللی، تقویت همکاری‌های پژوهشی، گسترش همکاری‌های آموزشی بین‌المللی، اجرای دوره‌های آموزشی برای اتباع، شرکت در همایش‌های خارج از کشور، برگزاری جشنواره‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه بین‌المللی، برگزاری همایش‌های ملی و بین المللی، قبول ترجمه و چاپ کتب به زبان‌های خارجی، ساماندهی اعزام قاری و مبلغ و مدرس قرآن به خارج از کشور، برنامه‌ریزی فرهنگی برای مراکز خارج از کشور، شناسایی و معرفی آثار نمونه فرهنگی به اتباع، برگزاری نشست‌های علمی برای اتباع، آموزش زبان و علوم قرآنی برای اتباع و عقد قرارداد با طرف‌های خارجی.

مؤسسات قرآنی می‌توانند برای استفاده از ظرفیت خانه فرهنگ و هنر ملل استان قم طرح‌ها و ایده‌های خود را به روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان قم به شماره 09198860016 ارسال کنند.

یادآور می‌شود، اتحادیه قرآنی قم پس از بررسی طرح‌ها و ایده‌های ارسالی از سوی مؤسسات قرآن قم، ایده‌های برتر را به مجموعه فهم برای بهره‌گیری از ظرفیت این مجموعه معرفی می‌کند.

انتهای پیام
captcha