هدف نظام تأمین امنیت و آسایش مردم است
کد خبر: 4101081
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
فرمانده سپاه اصفهان:

هدف نظام تأمین امنیت و آسایش مردم است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت استان گفت: ما اهل مماشات و سازش با دشمن نیستیم، ولی امنیت و آسایش مردم برای ما اهمیت دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت استان که امروز، ۲۹ آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا ۴۳ سال است که استراتژی نابودی انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند و در همه این سال‌ها به دنبال تحریف و تغییر رفتار مسئولان نظام، محدود کردن و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی و مهار ظرفیت‌های آن بوده‌، ولی همواره در استفاده از ظرفیت‌ها و عوامل نفوذی خود شکست خورده‌ است.

وی افزود: دشمن در وادار کردن ما به عقب‌نشینی، حمله به جبهه مقاومت، نابودی حزب‌الله، جهاد و حرکت اسلامی، راه‌اندازی جنگ نیابتی، جنگ بین شیعه و سنی، جلوگیری از حرکت عظیم اربعین و کشاندن مردم و برخی مسئولان به پای میز مذاکره و برجام شکست خورده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: ملت ایران همواره در مقابل آمریکا مقاومت کرده‌ و آمریکایی‌ها از این مقاومت، متحمل ضربه‌های سنگینی در منطقه شده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و رشد علمی ایران و اینکه کشور ما جزو ۱۰ کشور اول دنیا نشود، مراکز علمی و آموزشی را مورد حمله قرار داده و آنها را درگیر آشوب و اغتشاش کرده است، ولی ما به آنان که چنین هدفی دارند و به کسانی که فریب دشمن را خورده‌اند، می‌گوییم که بی‌توجه به اقدامات آنها، مسیر رشد و توسعه و تقویت بنیان‌های علمی کشور را ادامه خواهیم داد و با رشد علمی، دشمن و مزدوران او را سر جایشان می‌نشانیم.

سردار فدا ادامه داد: آمریکا دچار شکست‌های خفت‌باری شده است، به همین دلیل به دنبال ایجاد حاشیه و درگیری‌های داخلی در ایران است، زیرا انقلاب اسلامی و فرهنگ آن در جهان در حال رشد و گسترش است.

وی اضافه کرد: ایران امروز از قدرت و اقتدار مردمی برخوردار است و رهبری بزرگ، مؤمن، مقتدر، شجاع و آگاه دارد. مردم ایران ذیل مکتب اسلام، ۴۳ سال در مقابله با توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است و در آینده هم ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمود، تمام توطئه‌های اخیر برنامه‌ریزی شده بوده است. آنها از سال گذشته به دنبال تسخیر خیابان بوده‌اند، چنانکه اخیراً جان بولتون اعلام کرد ما با ارسال سلاح از مرز کردستان عراق، ناامنی را به مرزها و شهرهای داخلی ایران می‌کشانیم. آنان برای پیشبرد این توطئه، هماهنگی و پشتیبانی‌های زیادی داشته‌اند، به‌گونه‌ای که به‌صورت هماهنگ به سفارتخانه‌های ما حمله کردند.

وی اظهار کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونستی امیدوار بود که با گسترش این اغتشاشات، به ایران سفر کند، ولی جمهوری اسلامی در آینده نزدیک با شکست رژیم کودک‌کش اسرائیل، نخست‌وزیر آن را دست‌بسته و قلاده به گردن به ایران می‌آورد.

سردار فدا ادامه داد: ما اهل مماشات و سازش با دشمن نیستیم، ولی امنیت و آسایش مردم برای ما اهمیت دارد. اگر خویشتن‌داری می‌کنیم و با خودمان سلاح به میدان نمی‌بریم، برای جلوگیری از تلفات بیشتر است. اگر دشمنان بخواهند مسئولان را خسته و فرسایشی کنند، تمام عوامل فتنه‌گر را دستگیر خواهیم کرد، چنانکه شب گذشته سربازان گمنام اطلاعات سپاه با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، شش نفر از عوامل حادثه تروریستی اصفهان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال یارگیری و به‌کار گرفتن عناصر سست‌عنصر، خودفروخته و معاند است، ولی به آنها اخطار می‌دهیم که صبر و حوصله انقلابی ما حد و اندازه‌ای دارد. با کمترین و کوچک‌ترین اشاره مقام معظم رهبری، مردم وفادار و انقلابی استان اصفهان و سایر نقاط مختلف کشور به میدان خواهند آمد و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.

انتهای پیام
captcha