پویش «ساخت کلیپ موزه‌ای» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4100943
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

پویش «ساخت کلیپ موزه‌ای» در قم برگزار می‌شود

پویش ساخت کلیپ جذاب موزه‌ای با موضوع «بازدیدگروهی از موزه فاطمی» به مناسبت ۸۸ ساله شدن موزه حرم مطهر بانوی کرامت در حال برگزاری است.

پویش ساخت کلیپ موزه‌ایبه گزارش ایکنا از قم، پویش ساخت کلیپ جذاب موزه‌ای با موضوع «بازدیدگروهی از موزه فاطمی» به مناسبت ۸۸ ساله شدن موزه حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۲ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

معلمان و مربیان پرورشی مدارس، راهنمایان گردشگری و دیگر فعالان فرهنگی کشور که از موزه فاطمی بازدید می‌کنند می‌توانند با تهیه عکس و فیلم از آثار شاخص و جذاب موزه به همراه لحظه‌‌های زیبا و صحنه‌های جالب مشاهده آثار موزه‌ای و تبدیل آن به کلیپ ۱ تا ۳ دقیقه‌ای در این پویش شرکت کنند.

همه شرکت‌کنندگان در این پویش بلیت رایگان بازدید گروهی و یا خانوادگی از موزه فاطمی را دریافت می‌کنند و در پایان نیز به برترین آثار به قید قرعه جوایز متبرک فاطمی اهدا می‌شود و کلیپ‌های برگزیده در شبکه‌های مجازی موزه فاطمی و کانال‌های ادارات آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید فایل با کیفیت کلیپ را با زیرنویس و موسیقی مناسب به ادمین کانال رسمی موزه فاطمی به نشانی haramqom_museum@ و یا به شماره ۰۹۰۳۴۹۶۷۴۱۸ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha