بسیج امروز از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود
کد خبر: 4100753
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

بسیج امروز از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج امروز یکی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود و امروز بسیجیان در میدان محرومیت‌زدایی حضور دارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و در حقیقت این عمل جهاد کبیر است.

سردار بهمن ریحانی سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت در حسینیه ثارالله سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد با تسلیت شهادت شهید مدافع امنیت نادر بیرامی، اظهار کرد: بسیج بی‌نظیرترین تشکل مردمی در جهان است که الگویی برای سایر کشور‌ها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی امام راحل ایجاد یک تشکل مردمی با اعتقاد و داوطلبانه و جهادی در تمام عرصه‌ها است تا بتواند به پیشرفت کشور کمک کند، افزود: بسیج یک مجموعه مردمی است برای آنکه در راستای منویات امام راحل در برابر تهدیدات کشور را بیمه کند و این تنها با تفکر بسیجی محقق خواهد شد.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه بسیج را یکی از مؤلفه‌های قدرت دانست و گفت: امروز بسیجیان در میدان محرومیت‌زدایی حضور دارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و در حقیقت این عمل جهاد کبیر است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات است، افزود: انجام اقدامات انجام گرفته توسط بسیجیان سبب ناراحتی و عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی با سرعت مسیر پیشرفت را در حال طی کردن است و اقدامات سخیف توسط دشمن راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام
captcha